Ημερίδα με θέμα «Συστήματα διαχείρισης στόλου οχημάτων ταξί με δυνατότητα δυναμικής διαχείρισης κλήσεων» πραγματοποιήθηκε στην Λάρισα στο ξενοδοχείο Grant Hotel, σήμερα 6 Ιουλίου 2014 και ώρα 12:00 μ., όπου παραβρέθηκαν μέλη του Προεδρείου και του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, καθώς και εκπρόσωποι Σωματείων, Ράδιο Ταξί και Συνεταιρισμών Ταξί από διάφορες περιοχές της χώρας. Το Σωματείο μας εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο κ. Κωνσταντίνο Χασίωτη και τον αντιπρόεδρο κ. Φώτη Μπάτσιο.
Την παρουσίαση της εφαρμογής mtaxi συστήματος διαχείρισης στόλου οχημάτων ταξί με δυνατότητα δυναμικής διαχείρισης κλήσεων έκανε ο Γιώργος Μπάρδης και η ομάδα διδακτόρων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Η υπηρεσία mtaxi
Η υπηρεσία mtaxi δημιουργήθηκε με πρωταρχικό μέλημα την εξυπηρέτηση του επαγγελματία οδηγού. Χρησιμοποιώντας τις νεότερες τεχνολογίες προς όφελός της εξαλείφει την ανάγκη ύπαρξης του παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργεί μια εφαρμογή πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα.
Η υπηρεσία mtaxi καινοτομεί, διατηρώντας αυτοματοποιημένη σειρά προτεραιότητας για τους οδηγούς που αναμένουν, προωθώντας την κλήση του πελάτη στον οδηγό με τον μεγαλύτερο χρόνο αναμονής. Ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος είναι απολύτως διαφανής και αξιοκρατικός και έχει ως αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, βελτιστοποιώντας έτσι την καθημερινή εργασία των οδηγών και συρρικνώνοντας τα έξοδα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.
Ο πελάτης καλεί με αστική χρέωση ή δωρεάν μέσω του ιστότοπου του σωματείου, παρακάμπτωντας την χρήση τηλεφωνικού κέντρου, και συνομιλεί ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ με τον πρώτο διαθέσιμο επαγγελματία οδηγό για να προγραμματίσει την διαδρομή του.
Το μόνο που χρειάζεται ο οδηγός ταξί είναι ένα android tablet ή/και ένα smartphone, στα οποία θα υπάρχει εγκατεστημένη η εφαρμογή mtaxi.
Οφέλη της εφαρμογής
• Μείωση των εξόδων λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου
•Δυνατότητα λειτουργίας με χειριστές ή χωρίς
•Άυλη υλοποίηση, με ή χωρίς φυσική υποδομή
• Δυνατότητα για 10 ταυτόχρονες εισερχόμενες κλήσεις στο αρχικό setup
• Διαφάνεια και αξιοκρατία στην απόδοση των κλήσεων
• Δωρεάν απεριόριστη τηλεφωνία μεταξύ των οδηγών
• Υπηρεσία online κλήσης ταξί για ξενοδοχεία με δυνατότητα δυναμικής απεικόνισης της πορείας του οχήματος έως το ξενοδοχείο
• Δωρεάν κλήση ταξί από το site του σωματείου.
• Αποστολή ευχαριστήριου μηνύματος (sms) στον πελάτη μετά την ολοκλήρωση της κούρσας.
• Free WiFi κατά τη διάρκεια της διαδρομής μέσω tethering για τους πελάτες.
• Υπηρεσία επιλογής οδηγού μπαλαντέρ
• Σήμα έκτακτης ανάγκης (alarm) για τον οδηγό.
• Ιστορικό μισθωμένων δρομολογίων.
• Ακύρωση κούρσας με επαναφορά του οδηγού στην πρότερη θέση αναμονής του.
• Δυνατότητα εισαγωγής εκπτωτικών κουπονίων.
• Καταγραφή της κάθε εισερχόμενης κλήσης, με ταυτόχρονη αποστολή της σε όλους
Η πρωτοβουλία αυτή του Σωματείου ταξί Καλαμπάκας και η αποδοχή του νέου αυτοματοποιημένου συστήματος διανομής κλήσεων από τους οδηγούς του Σωματείου και τους επιβάτες, σε συνδυασμό με τις τεχνολογικά προηγμένες δυνατότητες που παρέχει στην εξυπηρέτηση των επιβατών, θα συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση στον τομέα των μετακινήσεων αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη σύγχρονη εικόνα της Καλαμπάκας.
Τέλος να σημειώσουμε πως ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Ταξί Καλαμπάκας πριν λίγες ημέρες παραβρέθηκαν στην Αθήνα για την παρουσίαση ενός παραπλήσιου συστήματος διαχείρισης κλήσεων το taxiplon.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!