Ο Ρόσμπεργκ διατήρησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση και παρά την πίεση του Χάμιλτον δεν έκανε ούτε ένα λάθος μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Αντίθετα ο Χάμιλτον έκανε λάθος πιέζοντας τα ελαστικά του στο όριο, βγήκε προς στιγμήν εκτός πίστας και αυτό του κόστισε τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα. Ευτυχώς για το Βρετανό δεν είχε περισσότερες συνέπειες αυτή η έξοδος.
Οι τελευταίοι γύροι βρήκαν τους δυο να μονομαχούν ρόδα με ρόδα με το Ρόσμπεργκ να κρατιέται μπροστά αλάνθαστος παρότι ο Χάμιλτον είχε το πλεονέκτημα του DRS. Πίσω τους προς τέρψιν των θεατών τερμάτισε ο τοπικός ήρωας Φελίπε Μάσα που βγαίνοντας από το μονοθέσιο του πνίγηκε στις αγκαλιές της γυναίκας και του γιού του. Η διαφορά ανάμεσα στους δυο μονομάχους είναι στους 17 βαθμούς και ο τελευταίος αγώνας στο Άμπου Ντάμπι δίνει διπλούς βαθμούς.
Αυτό σημαίνει πως ο νικητής θα πάρει 50 και ο δεύτερος 36. Στο Χάμιλτον λοιπόν αρκεί η δεύτερη θέση για να στεφθεί πρωταθλητής. Όλα αυτά στις 23 Νοεμβρίου στο μεγάλο τελικό της Yas Marina που όλα μπορεί να συμβούν.
Υπερπροσπάθεια σήμερα από τον Αλόνσο για να φέρει τη Ferrari στην 6η θέση. Ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου ο Ράικονεν τερμάτισε 7ος. Οι δυο τους είχαν μια συναρπαστική μονομαχία για την 6η θέση στο φινάλε.
Ο Μάσα που τερμάτισε 3ος δεν απέφυγε τα λάθη κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο πρώτο πιτ στοπ δεν έπιασε με την πρώτη ο περιοριστής ταχύτητας και έτσι τιμωρήθηκε με ποινή στάσης 5 δευτερολέπτων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτ. Στο τρίτο πιτ στοπ αντί να σταματήσει στο πιτ της Williams πήγε σ’ αυτό της McLaren που ήταν ακριβώς πριν.
Το ευτύχημα για το Βραζιλιάνο ήταν πως ο Μπάτον δεν ήταν αρκετά κοντά για να επωφεληθεί από τα λάθη αυτά.
Ο Μπότας με την άλλη Williams που εκκινούσε 4ος τερμάτισε τελικά 10ος μετά από δυο λάθη στα πιτ στοπ αλλά και υπέρμετρη φθορά ελαστικών που επηρέασε το ρυθμό του. Ο ταλαντούχος Φινλανδός οδηγός έκανε λόγο για τον πιο δύσκολα κερδισμένο βαθμό μέχρι σήμερα.
Ο νικητής Νίκο Ρόσμπεργκ είχε ξεκαθαρίσει από χτες ότι δεν είχε περιθώρια για απώλειες: « Για μένα ήταν πολύ σκληρή η προηγούμενη Κυριακή στο Ώστιν. Έπρεπε να βελτιωθώ δεν έκανα καλή δουλειά εκεί. Σήμερα τα κατάφερα οπότε είμαι χαρούμενος γιατί έμαθα από το λάθος μου και βελτιώθηκα κάνοντας ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ήταν συναρπαστικός αγώνας με το Λιούις ακριβώς πίσω μου και προσπάθησα σκληρά για να μη φτάσει σε απόσταση βολής όπως στο Ώστιν. Όλα είναι ανοιχτά ακόμη, πρέπει να συνεχίσω να προσπαθώ».
O Χάμιλτον μετά το τέλος του αγώνα ήταν στεναχωρημένος με την απόδοσή του και δε δίστασε να παραδεχτεί ότι το λάθος που έκανε πριν το 2ο πιτ στοπ ήταν καθοριστικό: «Τελικά αυτό μου κόστισε τη νίκη. Ήμουν ταχύτερος εκείνη τη στιγμή και είχα κερδίσει ένα δευτερόλεπτο στο γύρο που ο Νίκο μπήκε στα πιτ. Νόμιζα ότι θα μπω και εγώ για λάστιχα αμέσως μετά αλλά τελικά με κράτησαν ένα γύρο ακόμη έξω. Δεν είχε απομείνει καθόλου λάστιχο. Μπλόκαρα τις πίσω ρόδες στη στροφή 4 και βγήκα εκτός δεύτερη φορά που το έπαθα αυτό στο τριήμερο, ήταν δικό μου
λάθος, κανενός άλλου».
Τα τελικά αποτελέσματα του GP Βραζιλίας
1) Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1ω 30λ 02.555δ
2) Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) +1.457δ
3) Φελίπε Μάσα (Williams) +41.031δ
4) Τζένσον Μπάτον (McLaren) +48.658δ
5) Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) +51.420δ
6) Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +1λ 01.906δ
7) Κίμι Ράικονεν (Ferrari) +1λ 03.730δ
8) Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India) +1λ 03.934δ
9) Κέβιν Μάγκνουσεν (McLaren) +1λ 10.085δ
10) Βάλτερι Μπότας (Williams) +1 γύρος
11) Ντάβιιλ Κβίατ (Toro Rosso) +1 γύρος
12) Πάστορ Μαλντονάντο (Lotus) +1 γύρος
13) Ζαν-Ερίκ Βερνιέ (Toro Rosso) +1 γύρος
14) Εστεμπάν Γκουτιέρεζ (Sauber) +1 γύρος
15) Σέρχιο Πέρεζ (Force India) +1 γύρος
16) Άντριαν Σούτιλ (Sauber) +1 γύρος
17) Ρομέν Γκροζάν (Lotus) +8 γύροι
Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull) DNF
Βαθμολογία οδηγών
1) Λιούις Χάμιλτον 334
2) Νίκο Ρόσμπεργκ 317
3) Ντάνιελ Ρικιάρντο 214
4) Σεμπάστιαν Φέτελ 159
5) Φερνάντο Αλόνσο 157
Βαθμολογία κατασκευαστών
1) Mercedes 651
2) Red Bull 373
3) Williams 254
4) Ferrari 210
5) McLaren 161
Του Τάκη Πουρναράκη από το protothema.gr
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!