Με το βλέμμα καρφωμένο στο μέλλον πορεύεται το Υπουργείο Υποδομών, το οποίο φαίνεται να ακολουθεί τη λαϊκή ρήση «των φρονίμων τα παιδιά» όσον αφορά στη χωροθέτηση 13+5 σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού.
Μπορεί χρυσά κτερίσματα να μην έχουν βρεθεί ακόμα μέσα στον τάφο, ωστόσο το υπουργείο οσμίζεται… χρυσάφι και κέρδη στην Αμφίπολη. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», η ακύρωση της αναλογικής χρέωσης των διοδίων στον συγκεκριμένο οδικό άξονα θα συνοδευτεί μεταξύ άλλων από την ίδρυση σταθμού στην περιοχή του τύμβου Καστά στην Αμφίπολη… Μπορεί χρυσά κτερίσματα να μην έχουν βρεθεί ακόμα μέσα στον τάφο, ωστόσο το υπουργείο οσμίζεται… χρυσάφι, καθώς η κατάλληλη αξιοποίηση του σημαντικού αυτού μνημείου θα προσελκύσει πλήθος τουριστών, οι οποίοι θα κατευθυνθούν προς τα εκεί μέσω του τοπικού οδικού δικτύου, καταβάλλοντας φυσικά και το ανάλογο αντίτιμο.
Υπενθυμίζεται πως σύντομα αναμένεται να ανοίξει ο δρόμος για την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες επενδυτές για έως και 40 έτη. Μεγάλος… χαμένος πάντως της χωροθέτησης των νέων σταθμών φαίνεται πως είναι η Ήπειρος, η οποία επιβαρύνεται με τέσσερις σταθμούς διοδίων σε μία ακτίνα μικρότερη των 120 χλμ..
Οι σταθμοί διοδίων στον κύριο άξονα της Εγνατίας Οδού θα έχουν ως εξής:
– Τύρια Θεσπρωτίας (εν λειτουργία)
– Παμβώτιδα Ιωαννίων (προς λειτουργία)
– Μαλακάσι Τρικάλων (εν λειτουργία)
– Βενέτικος Γρεβενών (προς λειτουργία)
– Πολύμυλος Κοζάνης (εν λειτουργία)
– Μάλγαρα (εν λειτουργία)
– Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (προς λειτουργία)
– Ανάληψη Λαγκαδά (εν λειτουργία)
– Αμφίπολη Σερρών (προς λειτουργία)
– Μουσθένη Καβάλας (εν λειτουργία)
– Περιμετρική Καβάλας (προς λειτουργία)
– Ίασμος Ροδόπης (εν λειτουργία)
– Μεστή Έβρου (προς λειτουργία).
Στους κάθετους άξονες προβλέπεται επίσης να λειτουργήσουν οι εξής σταθμοί: Ιεροπηγή Καστοριάς, Αλιάκμονας Καστοριάς, Εύζωνοι Κιλκίς, Προμαχώνας Σερρών, Στρυμωνικό Σερρών.