Με απόφαση που υπέγραψε σήμερα Τρίτη 3 Μαρτίου 2015, ο Δήμαρχος Καλαμπάκας, κ. Χρήστος Σινάνης, αναθέτει στον Γενικό Γραµµατέα, κ. Γεώργιο Γιαννάκο, τις ακόλουθες αρµοδιότητες:
1. Την εποπτεία της ∆ιοίκησης του ∆ήµου σε συνεργασία µε τον ∆ήµαρχο και την εκτελεστική επιτροπή.
2. Να βοηθά τον ∆ήµαρχο για την διεξαγωγή της υπηρεσίας, σύµφωνα µε το νόµο και τις ειδικότερες εντολές του.
Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών µε ή χωρίς αποδοχές και µετακινήσεις εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του ∆ήµου.
4. Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα να συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους.
5. Να προβαίνει στη µελέτη και εισήγηση µέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του ∆ήµου. Να επιµελείται και να συντονίζει την προετοιµασία σύνταξης νέου Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και µεριµνά για την αποτελεσµατική και έγκαιρη εφαρµογή του.
6. Να µεριµνά για την επεξεργασία από τις αρµόδιες υπηρεσίες των θεµάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής, σύµφωνα µε την ηµερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρό τους.
7. Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρµογής των αποφάσεων του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρµόδιες υπηρεσίες του ∆ήµου.
8. Σε συνεργασία µε τον αρµόδιο Αντιδήµαρχο, να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δηµιουργείται στο ∆ήµο και να µεριµνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσµατικής δράσης των υπηρεσιών του ∆ήµου, την προσαρµογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναµικού και των τεχνικών µέσων του ∆ήµου.
9. Σε συνεργασία µε τους αντίστοιχους προϊσταµένους, να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα να συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους.
10. Να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραµµάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του ∆ήµου.
11. Σε συνεργασία µε τον αρµόδιο Αντιδήµαρχο να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Ολοµέλειες διευθύνσεων, Τµηµάτων ή και Αυτοτελών Γραφείων στα οποία µµετέχουν µε εκπροσώπους τους το σύνολο ή µέρος (ανάλογα µε οµοιογενή θεµατικά αντικείµενα) των υπηρεσιών του ∆ήµου.
12. Να παρακολουθεί τις δραστηριότητες των νοµικών προσώπων του ∆ήµου και να συνεργάζεται µε τις διοικήσεις τους, ώστε να εξασφαλίζεται η εναρµόνιση των αποτελεσµάτων από τη δραστηριοποίησή τους προς τους στόχους του ∆ήµου.
13. Να συνεργάζεται µε τους Αντιδηµάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
14. Να παραλαµβάνει και να ελέγχει την αλληλογραφία του ∆ήµου και να χρεώνει τα εισερχόµενα ή εσωτερικά έγγραφα στις αρµόδιες υπηρεσίες.
15. Να παραλαµβάνει πάσης φύσεως έγγραφα από δικαστικούς επιµελητές και άλλα όργανα.
16. Ο γενικός γραµµατέας προΐσταται αµέσως µετά το δήµαρχο όλων των υπηρεσιών του δήµου και προσυπογράφει τα από το δήµαρχο υπογραφόµενα έγγραφα.
Β) Ο Γενικός Γραµµατέας υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρµοδιότητας του. Επιπλέον, εξουσιοδοτείται ο Γενικός Γραµµατέας να υπογράφει τα ακόλουθα έγγραφα:
1. Εσωτερικούς κανονισµούς και έγγραφα για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του ∆ήµου.
2. Έγγραφα εισηγήσεων προς το ∆ήµαρχο και τον Πρόεδρο του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
3. Συνοδευτικά έγγραφα αποστολής στα Υπουργεία, Αποκεντρωµένες ∆ιοικήσεις και στις Περιφέρειες κ.τ.λ.
4. Τα υπηρεσιακά έγγραφα προς το Υπηρεσιακό Συµβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταµένων, ενστάσεις, διαθεσιµότητα προαγωγές, µετατάξεις και λοιπά.
5. Τις αποφάσεις που αφορούν µµισθολογικές αλλαγές προσωπικού, τα έγγραφα προς την Επιθεώρηση Εργασίας (ωράρια εργασίας κ.λπ), οικιοθελείς αποχωρήσεις κ.λπ.
6. Τις συµβάσεις προσωπικού ορισµένου χρόνου (δίµηνα, πεντάµηνα, οκτάµηνα).
7. Ο ∆ήµαρχος µπορεί µε νεότερη απόφασή του να τροποποιεί τα ανωτέρω ή να εκχωρεί και άλλες αρµοδιότητες στον Γενικό Γραµµατέα του ∆ήµου ή να αναθέτει σ΄αυτόν την υπογραφή µε εντολή του και άλλων εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηµατικών ενταλµάτων.
Γ) Ο Γενικός Γραµµατέας δύναται να συµµετέχει:
1. Στις συνεδριάσεις των ∆ιοικητικών Συµβουλίων των Νοµικών Προσώπων και των επιτροπών για τον καλύτερο συντονισµό των δράσεων των ∆ήµων.
2. Στις συνεδριάσεις της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!