Επιστολή στον Πρωθυπουργό απέστειλε ο πρώην Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεολόγης Μαντάρας, με κοινοποίηση σε όλα τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου.
Στην επιστολή του παραθέτει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην πράξη έμποροι και καταναλωτές, ιδίως στην επαρχία, με την εφαρμογή της υπηρεσίας Click Away και ζητά να δοθεί λύση με το κανονικό άνοιγμα των καταστημάτων.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς : Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού
Κοιν: Προς όλα τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου.
Κύριε Πρωθυπουργέ κύριοι Υπουργοί,τελικά σ’ αυτήν την χώρα τον Covid-19 τον διαπερνούν μόνο το λιανεμπόριο και η εστίαση.
Ο ιός όντως υπάρχει και δεν το αμφισβητεί κανένας.
Αλλά δεν είναι δυνατόν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να δέχονται κάθε μέρα
πάνω από 100 άτομα (σε πολλές περιπτώσεις με πολύ χαλαρά μετρά προστασίας ) οι ουρές στα ταμεία να είναι μεγάλες και θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερες κατά την διάρκεια των εορτών τον Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς, να υπάρχει ατελείωτος κόσμος έξω από τις τράπεζες οι όποιοι να κάθονται να περιμένουν στην ουρά για να μπουν συνωστισμένοι ο έναν δίπλα στον άλλο και μη κρατώντας καμία απόσταση .
Το ίδιο γίνεται και στα ΕΛΤΑ, τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κ.τ.λ.
Η μεταδοτικότητα του ιού εκεί δεν υπάρχει ή στους χώρους αυτούς εξαφανίζεται;
Δηλαδή μόνο στα μαγαζιά του λιανεμπορίου γίνεται η μετάδοση, εκεί που μπαίνουν κάθε μέρα 1-2 το πολύ 5 πελάτες, εκεί που λαμβάνονται όλα τα μετρά προστασίας και υγιεινής, γιατί και εμείς είμαστε άνθρωποι και φοβόμαστε.
Γιατί μας αναγκάζεται να κλείσουμε τα μαγαζιά μας;
Κύριοι, μας δώσατε ένα ξεροκόμματο για τις γιορτές του ΠΑΣΧΑ και τώρα στην καλύτερη περίοδο του χρόνου για τα μαγαζιά μάς δίνεται μια ΜΠΑΤΣΑ.
Δεν ζητάμε τίποτα παράλογο από την κυβέρνηση, αυτό που θέλουμε είναι να ανοίξουμε τις επιχειρήσεις μας ώστε να μπορούμε να βγάλουμε ένα μεροκάματο και να ζήσουμε αξιοπρεπώς τις οικογένειες μας. Αυτό θέλουμε.
Δεν είναι δυνατόν κύριοι με τα νέα μέτρα αυτά που ανακοίνωσε ο Υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης εμείς να μπορούμε να λειτουργήσουμε για τον εξής απλό λόγο:
Έστω ότι θέλει κάποιος να αγοράσει ένα παντελόνι που κοστίζει 30 ευρώ.
Πρέπει να κάνει ηλεκτρονική παραγγελία, να έρθει στο κατάστημα μας, να πληρώσει με κάρτα, να πάει σπίτι να το δοκιμάσει, και αν δεν του κάνει να ξαναστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα, να ξαναέρθει στο καταστήματα, να πάρει άλλο παντελόνι, και αυτό να συνεχίζεται μέχρι να αποφασίσει να το αγοράσει.
Και κάποιος που είναι από χωριό με αποστάσεις στην περιοχή μας να κυμαίνονται από 30-70 χλμ τι πρέπει να κάνει αυτός;
Τα έξοδα του πήγαινε -έλα από το χωριό του είναι πολλαπλάσια του παντελονιού που θέλει να αγοράσει.
Δεν υπάρχει καμία λογική σε όλο αυτό;
Αυτός που το επινόησε ή είναι επιεικώς άσχετος ή και δεν ξέρει πώς λειτουργεί η αγορά ή το κάνει εσκεμμένα ώστε να κλείσουμε τα μαγαζιά μας υπέρ των μεγάλων ΑΛΥΣΙΔΩΝ – ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.
Αν αυτό θέλετε, βγείτε και πείτε το ευθέως, και όχι με CLICK AWAY και αλλά τέτοια άσχετα.
Τέλος, κύριοι, θα ήθελα να σας θέσω μια ερώτηση.
Έχετε και εσείς παιδιά και οικογένειες που με τον έναν η τον άλλο τρόπο προσπαθείτε να συντηρήσετε και είναι απόλυτο σεβαστό .
Αλλά αν έχετε λίγο αξιοπρέπεια ακόμα πάνω σας κοιταχτείτε το βράδυ στον καθρέπτη και πείτε μας είναι προτιμότερο να πεθάνουμε από τον Covid-19 που έχει θνησιμότητα 0,03% ή από την πείνα, γιατί εκεί μας οδηγείτε κύριοι με τις αποφάσεις σας.
Η απόφαση είναι στα δικά σας χέρια, το μόνο που θέλουμε εμείς είναι μια απάντηση και μια λύση στο πρόβλημα μας .
Με τιμή
Μαντάρας Θεολόγης
Πρώην πρόεδρος εμπορικού συλλόγου Καλαμπάκας