«Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων», τόνισε ο Πρωθυπουργός με αφορμή την αναφορά του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας στη μεγάλη σημασία που έχει για τη Θεσσαλία η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάσραλος – Καλαμπάκα.
«Κλείνουμε πια τις εκκρεμότητες των οδικών έργων με τον Ε65, με το Πάτρα – Πύργος, με την παράκαμψη της Αμβρακίας και φυσικά με τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης. Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων. Εκεί η χώρα είχε μείνει πίσω. Είχαμε πάρα πολύ μεγάλες αστοχίες στον τρόπο με τον οποίον τα έργα αυτά σχεδιάστηκαν και δημοπρατήθηκαν. Έχουμε κάνει μια πολύ σοβαρή δουλειά να μαζέψουμε το σιδηροδρομικό έργο και έχεις απόλυτα δίκιο να λες (σ.σ. προς τον Κ. Αγοραστό) ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πιο φιλικό μέσο προς το περιβάλλον. Έχει ξεχωριστή σημασία όχι μόνο για τις μεταφορές των επιβατών, αλλά και για το εμπορικό έργο, το οποίο μπορεί να εκτελεί και μια Περιφέρεια βέβαια η οποία φιλοδοξεί να είναι διαμετακομιστικό κέντρο, όπως η Θεσσαλία, πρέπει και αυτή να έχει πρόσβαση σε αξιόπιστους σιδηροδρόμους», τόνισε στις δηλώσεις του ο Πρωθυπουργός.
Στο σημείο αυτό ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναφέρθηκε στη μελέτη της σιδηροδρομικής επέκτασης Καλαμπάκα-Κοζάνη, και ο Πρωθυπουργός πρόσθεσε:
«Έχει μεγάλη σημασία να μη σκεφτόμαστε μόνο τη Θεσσαλία, να σκεφτόμαστε και τη Δυτική Μακεδονία, η οποία αντιμετωπίζει τις μεγάλες δυσκολίες της απολιγνιτοποίησης, για να μπορέσει και η Δυτική Μακεδονία να έχει σιδηροδρομική σύνδεση, όχι μόνο οδική σύνδεση. Την αποκτά μέσα από τον Ε65. Να έχει και σιδηροδρομική σύνδεση με τον κορμό του δικτύου της χώρας. Γι’ αυτό, και η μελέτη αυτή έχει ξεχωριστή σημασία».
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!