Ἡ ἄνεση ἀσκεῖ μία ἰδιόμορφη βία καί ἀποσυνθέτει τήν πνευματική μας ὑπόσταση, μᾶς ὁδηγεῖ στήν ὑποδούλωση στά πάθη. Ἡ ἄνεση, ἡ εὐμάρεια, ὁ εὐδαιμονισμός, ὁ ἐφησυχασμός, σέ συνδυασμό μέ τόν φόβο, δημιουργοῦν ἰσχυρή καί διαρκή ψυχολογική ἐξάρτηση, στήν ὁποία βασίζονται ὅλα τά συστήματα ἐλέγχου τῶν ἀνθρώπων.
Ἡ καθολική ἐπιβολή τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας θά ἐπιφέρει τήν φαλκίδευση τῶν δικαιωμάτων καί τῶν ἐλευθεριῶν τῶν πολιτῶν, τήν χειραγώγησή τους καί τήν καταπάτηση τοῦ θεοσδότου αὐτεξουσίου τοῦ ἀνθρώπου.
Ἡ προάσπιση τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου καί ἡ ἄρνηση ὑποταγῆς στά κελεύσματα τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τοῦ ἀντιχρίστου συστήματος πού τήν ὑπηρετεῖ, δέν ἔχει τήν ἔννοια τοῦ «δικαιωματισμοῦ», ὅπως δυσφημιστικά παρουσιάζεται ἀκόμη καί ἀπό ἐκκλησιαστικούς ταγούς.
Πρόκειται οὐσιαστικά γι’ αὐτές τίς ἴδιες τίς προδιαγραφές τῆς δημιουργίας τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν Θεό. Ὁ ἄνθρωπος, μέ βάση τίς προδιαγραφές του, εἶναι πλασμένος ἀπό τόν Θεό ἐλεύθερος. Ὁ Θεός τοῦ χάρισε τό αὐτεξούσιο (τό ὁποῖο καί σέβεται ἀπολύτως, «ὁ ἄνευ σοῦ Πλάσας σε οὐ δύναται ἄνευ σοῦ σῶσαι σε», κατά τό πατερικό λόγιο) καί τήν λογική (γιά νά γνωρίζει τόν κτιστό κόσμο), τόν νοῦ καί τήν καρδιά (γιά νά γνωρίζει τόν Ἄκτιστο Θεό του).
Ὁ ἄνθρωπος εἶναι πλασμένος ἀπό τόν Θεό μέ τόν προορισμό νά ζήσει αἰωνίως καί νά ἐπιλέξει ἐλεύθερα τόν Παράδεισο ἤ τήν Κόλασή του.
Ἐπίσης, ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός εἶναι προικισμένος καί μέ ὅλα τά χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος πού λαμβάνει μέ τό μυστήριο τοῦ Ἁγίου Χρίσματος. Οὔτε ὁ διάβολος μπορεῖ νά μᾶς ἐξαναγκάσει νά κάνουμε κάτι χωρίς ἐμεῖς νά τό θέλουμε. Ἔχει τήν ἐξουσία μόνο νά πείθει καί νά πειράζει.
Αὐτά τά θεόσδοτα χαρίσματα ΔΕΝ τά διαπραγματευόμαστε. ΔΕΝ τά ἐκχωροῦμε σέ κανέναν. ΔΕΝ τά θυσιάζουμε γιά νά ἐνταχθοῦμε στό ἀντίχριστο σύστημα ἐξουσίας καί ἐλέγχου.
Στήν ὀρθόδοξη παράδοση τό θεόσδοτο ἀγαθό τῆς ἐλευθερίας καθιστᾶ τόν ἄνθρωπο κυρίαρχο τῶν ἀποφάσεων καί τῶν ἐνεργειῶν του. Ἀντίθετα, τό ἠλεκτρονικό σύστημα ἐλέγχου τόν παρακολουθεῖ, τόν καθοδηγεῖ καί τόν ἐξαναγκάζει σέ προκαθορισμένες ἀντιλήψεις καί συμπεριφορές. Τό ἀνθρώπινο πρόσωπο ὑποβιβάζεται καί ἀριθμοποιεῖται.
Ὁ ἄνθρωπος ἀπό εἰκόνα Θεοῦ, προικισμένος μέ τό αὐτεξούσιο καί τήν λογική του, καταντᾶ τό ἠλεκτρονικό «προφίλ» τοῦ συστήματος ἐλέγχου καί παρακολουθήσεώς του. Αὐτή ἡ φαλκίδευση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου, ἡ ποδηγέτηση καί ἡ ἐπιχείρηση ἐξαναγκασμοῦ του εἶναι ἔργο τοῦ διαβόλου πού προσπαθεῖ μέ πονηρία καί δόλο, ἀλλά καί μέ ψυχολογική βία, νά καταστήσει τόν ἄνθρωπο δέσμιο ἑνός ἀνελεύθερου καί, ἐν τέλει, ἀντίθεου συστήματος.
Ἐπιθυμοῦμε νά διατηρήσουμε γιά τόν ἑαυτό μας τό δικαίωμα νά ὁρίζουμε τήν προσωπική μας ζωή, τίς ἐπιλογές μας καί τίς προτιμήσεις μας καί νά μήν γινόμαστε ὑποχείριο στίς ἐπιθυμίες καί τίς ἐπιβουλές τῶν διεθνῶν κέντρων ἐξουσίας, πού ἐπιδιώκουν τήν χειραγώγησή μας, μεταλλάσσοντάς μας ἀπό πρόσωπα μέ ἐλευθερία καί αὐτεξούσιο σέ ἄτομα καθοδηγούμενα καί ὑποδουλωμένα καί ἐν τέλει ἀπορθοδοξοποιημένα καί ἀφελληνισμένα.
Περιφρονώντας τό δῶρο τῆς φυσικῆς ἐλευθερίας φοβούμενοι γιά τήν ἐπιβίωσή μας καί ἀποδεχόμενοι τή δουλεία τῆς νέας Ἐποχῆς, ὡς συνέπεια, χάνουμε σταδιακά καί τήν ἐν Χριστῷ πνευματική μας ἐλευθερία ἀρνούμενοι τήν πίστη καί τήν παράδοση τῆς ἁγίας μας Ὀρθοδοξίας, ὑποτασσόμενοι στά ἀντίχριστα δόγματα πού ἀπαιτοῦν τήν παράδοση τῆς ψυχῆς μας καί ἀφοροῦν σ’ ὁλόκληρη τή ζωή μας. Ἡ ψηφιοποιημένη καί στή συνέχεια ἡ ψηφιακή ταυτότητα εἶναι, ὅπως φαίνεται ἀπό τή διδασκαλία τοῦ Ὁσίου Παϊσίου, τό προστάδιο τοῦ βδελυροῦ χαράγματος τοῦ Ἀντιχρίστου, τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ τῆς τελείας ἀποστασίας ἀπό τή χάρη τοῦ Χριστοῦ. «Ἡ ταυτότητα δέν εἶναι σφράγισμα, εἶναι ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος», ἔλεγε χαρακτηριστικά ὁ Ἅγιος.
Ἀνάγκη νά πάρει θέση καί νά ἀντιταχθεῖ ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας
Καθίσταται ἐπείγουσα ἀνάγκη καί παρακαλεῖται ἡ Διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας μας, στοιχοῦσα στίς προηγούμενες ἀποφάσεις καί ἀνακοινώσεις Της, μέ τό κύρος καί τήν βαρύτητα τῶν παρεμβάσεών Της, λαμβάνοντας ὑπόψη καί τήν ἐκπεφρασμένη ἔντονη ἀντίθεση τῶν πιστῶν, νά ἐπικαιροποιήσει τίς ἀποφάσεις της, καί νά ἡγηθεῖ τῆς ἀντιστάσεως καί τῆς ἀντιδράσεως κατά τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητος καί τοῦ ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος, ὥστε νά ἀποτρέψει τήν ἔκδοσή της ἀναπαύοντας ἔτσι τό ὀρθόδοξο πλήρωμα. Θά πρέπει, σέ κάθε περίπτωση, νά ζητήσει ἀπό τήν Πολιτεία τήν δυνατότητα ἐξαιρέσεως ἀπό τήν ὑποχρεωτικότητα παραλαβῆς τῆς ταυτότητος. Σέ σχετική Συνοδική Ἐγκύκλιο τοῦ 1997 τονίζονταν τά ἑξῆς: «Ἐκφράζομε τὴν πεποίθηση ὅτι ὁ λαός μας θὰ δεχθεῖ εὐμενῶς τὸ πνευματικὸ μήνυμα καὶ ὅτι ἡ ὑπεύθυνη πολιτικὴ ἡγεσία αὐτοῦ τοῦ τόπου θὰ κάνει ὅ,τι καλύτερο, γιὰ νὰ μὴ χρειασθεῖ νὰ μεταβληθεῖ ἕνα τμῆμα τοῦ Ὀρθόδοξου λαοῦ μας-ἂν μὴ ὁλόκληρος- σὲ “ἀντιρρησίες συνειδήσεως”».
Τα παραπάνω είναι απόσπασμα από κείμενο της «ΣΥΝΑΞΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ» το οποίο δημοσιεύθηκε στις 5 Αυγούστου 2022 και υπογράφηκε από 5.550 πιστούς μέλη της Οθροδόξου Εκκλησίας μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΕΡΓΟΥΛΑΣ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!