Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μετεώρων συγκροτήθηκε τριμελής Επιτροπή για την εξέταση των αντιρρήσεων επί των παραβάσεων που βεβαιώνονται από Δημοτικούς Αστυνομικούς του Δήμου Μετεώρων.
Κατά το άρθρο 104 παρ. 2 του Κ.Ο.Κ. ο παραβάτης έχει δικαίωμα να εμφανισθεί εντός προθεσμίας τριών (3) ημερών, που αρχίζει από την επίδοση της βεβαίωσης στην Αρχή, στην οποία ανήκει το ανωτέρω όργανο, όπως αυτή προσδιορίζεται στη σχετική βεβαίωση παράβασης, προκειμένου να προβάλει τις αντιρρήσεις του.
Η απόφαση με την οποία εξετάζονται οι αντιρρήσεις πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη με αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά και στοιχεία.
Αν δεν προβληθούν αντιρρήσεις ή αν απορριφθούν, επικυρώνεται το διοικητικό πρόστιμο από τον Προϊστάμενο της Αρχής.
Η υποβολή των αντιρρήσεων γίνεται εγγράφως με τη συμπλήρωση του εντύπου ένστασης που χορηγεί η υπηρεσία.
Η διοικητική διαδικασία προβλέπει ότι ο παραβάτης λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και η υπηρεσία υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως μέσα σε πενήντα (50) ημερολογιακές ημέρες.
Σε περίπτωση που δεν προβληθούν αντιρρήσεις ή αν οι προβληθείσες αντιρρήσεις απορριφθούν, επικυρώνεται το διοικητικό πρόστιμο από τον Προϊστάμενο της υπηρεσίας.
Οι εκθέσεις βεβαίωσης παράβασης (κλήσεις), διαβιβάζονται στη συνέχεια στο τμήμα Προσόδων του Δήμου Μετεώρων, όπου και καταχωρούνται ηλεκτρονικά.
Μετά την παρέλευση δύο (2) μηνών, τα πρόστιμα που δεν καταβλήθηκαν, βεβαιώνονται υποχρεωτικά εντός τριών (3) μηνών στην αρμόδια Οικονομική Υπηρεσία.
Την Επιτροπή που θα εξετάζει τις ενστάσεις απαρτίζουν:
- Ο Δήμαρχος Μετεώρων κ. Αβραμόπουλος Ελευθέριος,
- Ο Αντιδήμαρχος Εύρυθμης Λειτουργίας της Πόλης, Καθημερινότητας του Πολίτη, κ. Τσιούκας Νικόλαος,
- Ο Δημ. Αστ. Παπαλέξης Φώτιος με αναπληρωτή τον Δημ .Αστ. Ντέλλα Αντώνιο, οι οποίοι θα εκτελούν και χρέη γραμματέα της Επιτροπής.