To πρόγραμμα «MeteoraLand – Η Γη των Μετεώρων» πρόκειται να προωθήσει ο δήμος μας με στόχο την πιστοποίηση των τοπικών μας προϊόντων και τη διασύνδεσή τους με την τουριστική αγορά.
Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Λεύτερης Αβραμόπουλος στη 2η Διατοπική Συνάντηση εταίρων του CLLD/LEADER, το επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί αναλυτικότερα το συγκεκριμένο πρόγραμμα που σχεδιάζεται μαζί με την ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. και αναμένεται να συμβάλλει ιδιαίτερα στην αγροδιατροφική ανάπτυξη της περιοχής μας και την ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος.
Αναμφισβήτητα, το Meteoraland είναι ένα ισχυρό brand name που από τη μία θα βάζει κάτω από την «ομπρέλα» του όλα τα τοπικά προϊόντα δίνοντάς τους ισχυρή ταυτοποίηση, και από την άλλη θα ενισχύει τις τοπικές επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα που θα επιλέγουν τα εν λόγω πιστοποιημένα προϊόντα.
Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το MeteoraLand δεν το ακούσαμε πρώτη φορά την Πέμπτη.
Είχε κατατεθεί ακριβώς πριν από 4 χρόνια (μαζί με τα «meteoraandbeyond» και «meteoratravel») από την Ένωση Ξενοδοχείων και το Σωματείο Ενοικιαζομένων Δωματίων Καλαμπάκας ως εναλλακτική πρόταση του περιβόητου «ElaMeteoraTrikala», το οποίο επέλεξε τελικά ο Ενιαίος Φορέας Τουρισμού ν. Τρικάλων.
Η εφημερίδα τάσσεται ανέκαθεν υπέρ της προώθησης των προϊόντων στην τουριστική αγορά, ωστόσο το θέμα ποτέ δεν έχει προωθηθεί μέχρι σήμερα, καθώς υπήρχε ο αντίλογος ότι πολλές τοπικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ) δεν θα τα προτιμήσουν, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα των σούπερ μάρκετ.
Πιστεύουμε ότι, εάν το θέμα προωθηθεί σοβαρά και εάν ο Δήμος Μετεώρων καταφέρει να κάνει παγκοσμίως γνωστά τα προϊόντα MeteoraLand, όλοι θα τα προτιμήσουν, αρκεί να διατίθενται σε λογικές τιμές, διότι είναι γνωστό ότι η κατανάλωση φέρνει το κέρδος.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!