Η αξιοποίηση του προγράμματος κινητικότητας για την ενίσχυση των βρεφονηπιακών σταθμών των Δήμων, αλλά και για την κάλυψη κενών θέσεων στις δομές της δια βίο&u psilon; μάθησης, επιτυγχάνεται με την Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας το προσωπικό που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, θα καλυφθούν συνολικά 925 θέσεις διαφόρων ειδικοτήτων στο Υπουργείο Παιδεία&si gmaf; και Θρησκευμάτων, με έμφαση στις διευθύνσεις διά βίου μάθησης και 150 θέσεις σε Δήμους ειδικοτήτων βρεφονηπιοκόμων και βοηθών βρεφοκόμων.
Ειδικότερα, με την εν λόγω Υπουργική Απόφαση καλείται το προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία, να υποβάλει, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στις οποίες κατείχε οργανική ή προσωποπαγή θέση, αίτηση – υπεύθυνη δήλωση για τη μετάταξή του.
Οι αιτήσεις πρέπει να γίνουν εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερών από τη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ο αιτών καλείται να καθορίσει τη σειρά προτίμησης των φορέων όπου επιθυμεί να μεταταχθεί, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τα οποία τυχόν δεν περιλαμβάνονται στο προσωπικό του μητρώο.
Παράλληλα, καλούνται οι ως άνω Διευθύνσεις, εντός προθεσμίας δέκα ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων -υπεύθυνων δηλώσεων των υπαλλήλ&omega ;ν, να καταχωρίσουν τα ορθά τους στοιχεία στα σχετικά έντυπα αιτήσεων και να τους τα κοινοποιήσουν με σχετικό αποδεικτικό επίδοσης. Εντός της ίδιας προθεσμίας και σε διάστημα τριών ημερών από τ&e ta;ν ανωτέρω κοινοποίηση, οι υπάλληλοι δύνανται να υποβάλουν αιτήσεις διόρθωσης στοιχείων ενώπιον των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες κατείχαν οργανική ή προσωποπαγή θέση. Μετά την εξέταση των αιτήσεων διόρθωσης η κατά περίπτωση αρμόδια Διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συντάσσει με ευθύνη της πίνακες συνδρομής κριτηρίων των ως άνω υπαλλήλων και τους αποστέλλει στο ΑΣΕΠ, προκειμένου οι υπάλληλοι να διατεθούν και τοποθετηθούν στους φορείς υποδοχής.
Στη συνέχεια, κατόπιν διενέργειας του απαιτούμενου ελέγχου νομιμότητας, εκδίδεται η απόφαση μετάταξης του υπαλλήλου από το οικείο όργανο διοίκησης του φορέα υποδοχής σε υφιστάμενες κενές θέσεις ή σε θέσεις που συστήνονται με την πράξη μετάταξης.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!