Το Επιμελητήριο Τρικάλων σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και την Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου παρέχει πλέον την υπηρεσία έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής στις επιχειρήσεις μέλη του.
Η ψηφιακή υπογραφή είναι ένα σημαντικό εργαλείο που μειώνει στο ελάχιστο τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και προσφέρει έναν εύχρηστο, γρήγορο και απόλυτα ασφαλές τρόπο διαχείρισης των συναλλαγών των επιχειρήσεων.
Τα βασικά οφέλη από τη χρήση της Απομακρυσμένης Ψηφιακής Υπογραφής είναι τα εξής:
o Έχει νομική ισχύ ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή.
o Μείωση κόστους και εξοικονόμηση χρόνου.
o Ευκολία χρήσης.
o Δυνατότητα χρήσης από οποιαδήποτε συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, smartphone, tablet).
Η έκδοση της ψηφιακής υπογραφής γίνεται με 6 απλά βήματα:
1. Υποβολή αίτησης ηλεκτρονικά στο τοπικό Επιμελητήριο
2. Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στην Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης ΕΡΜΗΣ
3. Έλεγχος της εταιρείας/αίτησης που εκπροσωπεί ο αιτών από το τοπικό Επιμελητήριο
4. Πληρωμή του κόστος απόκτησης της υπηρεσίας Ψηφιακής Υπογραφής
5. Προσέλευση στο Επιμελητήριο για την φυσική ταυτοποίηση και την έγκριση της αίτησης
6. Έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού από τον υπολογιστή της Ψηφιακής Γωνιάς του Επιμελητηρίου
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνούν καθημερινά με το Επιμελητήριο Τρικάλων.
Ψηφιακή Γωνιά Επιμελητηρίου Τρικάλων: 24310 27493, 24310 24989
e-mail: info@trikala-chamber.gr