Η διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζεται από συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο, δηλαδή τον νόμο 1566/1985 και τα Προεδρικά διατάγματα 50/1996 &100/1997.
Όπως είναι γνωστό για να πραγματοποιηθεί μετάθεση εκπαιδευτικού προσωπικού σε μια περιοχή πρέπει στα σχολεία της περιοχής αυτής να υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις, δηλαδή θέσεις που παραμένουν ακάλυπτες.
Είναι, λοιπόν, απορίας άξιον ότι στις μεταθέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ανακοινώθηκαν προχθές, μετατίθενται στην περιοχή Τρικάλων 11 καθηγητές κλάδου ΠΕ19-Πληροφορικής, όταν το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο έχει αποφασίσει πως υπάρχει μόνο ένα (01) οργανικό κενό, ενώ ένας ακόμη συνάδελφος του ιδίου κλάδου μετατέθηκε με τις ίδιες μεταθέσεις σε άλλη περιοχή. Σύμφωνα με τα παραπάνω έπρεπε να μετατεθούν στη Τρίκαλα το πολύ 2 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19.
Η απόφαση του Υπουργείου να μετατεθούν 11 εκπαιδευτικοί, είναι άγνωστο σε ποιο νομικό πλαίσιο στηρίζεται , ποια λογική εξυπηρετεί , αν η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε για άλλες ειδικότητες (π.χ, δασκάλους) ή αν εφαρμόστηκε και για άλλες περιοχές μετάθεσης. Ακόμη, με την απόφαση αυτή δημιουργείται άσκοπη δαπάνη για το δημόσιο μιας και τα λειτουργικά κενά των εκπαιδευτικών της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια καλύπτονταν επί χρόνια – όπως προβλέπει ο νόμος άμεσα και χωρίς προβλήματα – με το αντίστοιχο προσωπικό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το οποίο πλεονάζει στην περιοχή μας.
Ευελπιστώ ότι για τα παραπάνω ερωτήματα θα δοθούν άμεσα πειστικές εξηγήσεις.