“Η είσοδος στην ακαδημαϊκή ζωή, ορόσημο στη πορεία προσωπικής και επιστημονικής ολοκλήρωσης”
Με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση ολοκληρώνεται ένας κύκλος μεγάλης προσπάθειας για τους υποψηφίους και τις οικογένειές τους. Ανοίγει έτσι ένα νέο κεφάλαιο στην πορεία των επιτυχόντων, το οποίο οδηγεί στην επιστημονική και προσωπική ολοκλήρωση. Η ακαδημαϊκή ζωή αποτελεί μοναδικό σταθμό στην διαδρομή κάθε ατόμου και οι δυνατότητες που σηματοδοτεί η επιστημονική εξειδίκευση, μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στις δύσκολες προσπάθειες που θα ακολουθήσουν στον επαγγελματικό στίβο αργότερα. Και για τα παιδιά εκείνα όμως που δεν κατάφεραν τους στόχους τους αυτή τη φορά, η εμπειρία που αποκόμισαν μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη, όποιες επιλογές κι αν ακολουθήσουν στο μέλλον.
Η φετινή ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής, ενδεχομένως να ήταν μια καλή ευκαιρία επίσης, σε όλους μας, να αναλογιστούμε ποιο σχολείο θέλουμε, ποιο πανεπιστήμιο θέλουμε και ιδιαίτερα, να συζητήσουμε για το σύστημα εισαγωγής, κι αν αυτό θα πρέπει να οδηγήσει επιτέλους στην ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι συνθήκες πλέον είναι ώριμες για ένα σύστημα ανοιχτό, όπου το μέλλον της επιστημονικής πορείας του καθενός δεν θα εξαρτάται από ένα αποτέλεσμα, ούτε η μαθητική ζωή θα καθορίζεται σε απόλυτο βαθμό από την διαδικασία των εξετάσεων.