ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΙΣΣΑΣ
Η κατάσταση με την εθνική μας οικονομία αυτή είναι!
Οι θαυματοποιοί δεν τα κατάφεραν, τα έχουμε πει αυτά και θα τα ξαναπούμε!
Καλοκαίρι όμως είναι, κι έτσι γράφω λίγο, για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, μιας και βγαίνουμε πιο πολύ έξω, κι όλο και κάπου σκαλώνουμε σε καμιά καφετέρια, σε καμιά ταβέρνα, σε κανένα μπαράκι!
Διαπίστωση πρώτη!
Πλήρης αναντιστοιχία τιμών, μισθών και συντάξεων!
Γνωρίζω καλά, ότι τα μαγαζιά έχουν δυσβάστακτα βάρη από φόρους, φπα, ένφια, …κλπ!
Όμως αν θέλεις να γεμίσεις ένα μαγαζί σήμερα, δεν μπορείς να το γεμίσεις με τις σημερινές τιμές!
Δεν μπορεί να πηγαίνει φίλη στα παράλια της Πιερίας και να της χρεώνουν το φυσικό χυμό 5,50 ευρώ!
5,50 ευρώ αγαπητοί μου, είναι το ένα τέταρτο από το σημερινό μεροκάματο (αν υπάρχει!).
Και δε βρίσκεσαι, ούτε στη Μύκονο, ούτε στη Σαντορίνη να ξεφουσκώνεις πλούσια πορτοφόλια!
Ο καφές ανέβηκε, η μπύρα ανέβηκε, θα μείνουν ανεβασμένοι κι οι πελάτες στα μπαλκόνια τους, και δεν θα κατεβαίνουν στις παραλίες, πάρτε το χαμπάρι!
Διαπίστωση δεύτερη!
Δεν μπορεί χάρη των τιμών και των υποχρεώσεων να κουβαλάς στα μαγαζιά κιμάδες από την Κίνα και γουρουνόπουλα ακόμα!
Στο χωριό (μου) λένε μια παροιμία: «Το φτηνό το κρέας, τα σκυλιά το τρώνε», ε, ας μην το σερβίρουμε στον πελάτη ….
Είδατε τι έγινε στη Λιβαδειά (με το γλέντι σε βαφτίσια!)
Η κατάσταση πηγαίνει να γίνει ακραία!
Χαμηλής ποιότητας υλικά, μέτριας ποιότητας εξυπηρέτηση και πανάκριβες τιμές!
Μη ζητήσετε μετά να μάθετε που πήγαν οι τουρίστες που έρχονται φέτος λιγότεροι στις ελληνικές παραλίες.
Δεν υπάρχουν πάντα σχέδια συνωμοσίας, μόνο σχέδια δικής μας ασυδοσίας!
Δύσκολη εποχή για όλους μας, όμως επαγγελματίες που ξέρουν καλά το αντικείμενο τους τα καταφέρνουν και με καλές τιμές και καλά υλικά στον πελάτη!
Η …νύχτα θα είναι μεγάλη και πρέπει να αντέξουμε όλοι και να μπορούμε να κοιτάμε ο ένας τον άλλον στα μάτια, κι όχι να μας τα βγάλουνε με τις τιμές τους!
Στο κάτω κάτω της γραφής, αυτό που δεν τρώμε στο σπίτι μας, για ποιο λόγο να το ακριβοπληρώσουμε δίπλα στη θάλασσα;
Με λουκάνικα και σαλάμια από το γερμανικό σουπερμάρκετ δεν κάνεις ‘ποικιλία’, κάνεις τεστ αντοχής του ανθρώπινου οργανισμού!
Η κρίση, σίγουρα δε βοηθά, ούτε την ποιότητα ούτε την άνεση του πελάτη!
Όποιος καταφέρει να βρει τον κατάλληλο συνδυασμό, αυτός και θα επιβιώσει …