Η Premier League ανακοίνωσε τη διάθεση πέντε από τα συνολικά επτά τηλεοπτικά πακέτα για τον κύκλο 2019-2022, τα οποία θα αποφέρουν μειωμένα έσοδα σε σχέση με την προηγούμενη τριετία.
Το “Sky” θα μεταδώσει έξι παιχνίδια παραπάνω σε σχέση με την τρέχουσα συμφωνία και θα έχει την πρώτη επιλογή κάθε Σαββατοκύριακου, στις καλύτερες χρονικές ζώνες: στις 19:30 ώρα Ελλάδας για 32 Σάββατα και στις 16:00 και 18:30 τις Κυριακές, καθώς και οκτώ αγώνες Σαββάτου με ώρα έναρξης 21:45, μέτρο που θα αρχίσει από τη νέα σεζόν. Το ένα από τα πακέτα του “Sky” αφορά αγώνες το βράδυ της Δευτέρας και της Παρασκευής.
Σε σχέση με τα χρήματα που είχε δαπανήσει στον προηγούμενο κύκλο, το κανάλι θα δώσει κατά 16% μειωμένο αντίτιμο, που ισοδυναμεί με 220.000.000 ευρώ τον χρόνο.
Το “BT” εξασφάλισε ένα πακέτο, που αφορά 32 παιχνίδια τη σεζόν και 96 στον κύκλο 2019-2022 (30 λιγότερα σύνολο σε σχέση με το 2015-2018), έναντι αντιτίμου 995.000.000 ευρώ, ήτοι 10.360.000 ευρώ ανά αγώνα, ποσό μειωμένο από τα 12.140.000 ευρώ ανά αγώνα της τρέχουσας συμφωνίας. Τα παιχνίδια του θα έχουν ώρα εκκίνησης τις 14:30 του Σαββάτου και τα 20 εξ αυτών θα αποτελούν δεύτερη επιλογή του Σαββατοκύριακου και τα υπόλοιπα 12 πέμπτη επιλογή.
Συνολικά, τα δύο θα δαπανήσουν 5.000.000.000 ευρώ για την προσεχή τριετία και μπορεί το ποσό να είναι μικρότερο από τα 5.800.000.000 του 2015-2018, ωστόσο υπάρχουν ακόμα δύο διαθέσιμα πακέτα, τα οποία αναμένεται ίσως προκαλέσουν ιστορικό ρεκόρ.
Πρόκειται για δύο πακέτα των 20 αγώνων το καθένα, με την Premier League να πειραματίζεται, έχοντας την πρόθεση να μεταδοθούν και τα 10 παιχνίδια μιας μεσοβδόμαδης αγωνιστικής ζωντανά τέσσερις φορές στη σεζόν. Το “BT” έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον γι’ αυτά τα δύο πακέτα, ενώ το “Sky”, που δεν έχει δείξει πρόθυμο να τα “χτυπήσει”, μπορεί να διεκδικήσει μόνο το ένα, αφού υπάρχει όριο 148 αγώνων τη σεζόν για κάθε κανάλι.
Ενδιαφέρον, όμως, έχουν επιδείξει και διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η “Amazon” και το “Facebook” κυρίως, αλλά και τα “Netflix” και “Twitter”, με συνέπεια μετά από χρόνια να είναι πιθανό να σπάσει το “μονοπώλιο” των δύο δικτύων.