Μία μεγάλη έρευνα του σάιτ “sportsvenuebusiness.com” επιβεβαίωσε αυτό που υποψιάζονταν όλοι: Οι ρυθμοί ανάπτυξης του Basketball Champions League είναι εντυπωσιακοί και με διαφορά οι πιο γρήγοροι στην Ευρώπη.
Tο Basketball Champions League ήρθε για να μείνει. Έχοντας δημιουργηθεί μόλις το 2016 και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η τρίτη σεζόν της διοργάνωσης, το BCL συνεχίζει να κάνει άλματα προόδου, σε σημείο που πλέον πρέπει να θεωρείται η ταχύτερα αναπτυσσόμενη λίγκα στην Ευρώπη!
Η τελευταία επιβεβαίωσε για αυτό ήρθε από μία έρευνα του έγκριτου σάιτ “sportsvenuebusiness.com”, όπου φαίνεται ξεκάθαρα πως η απόφαση της διοργανώτριας αρχής να προσαρμοστεί άμεσα στα δεδομένα της εποχής και να αγκαλιάσει την ψηφιακή εποχή, έχει εκτοξεύσει το μπασκετικό προϊόν που προσφέρει στο κοινό του.
Το BCL εμφανίστηκε στην ζωή του κόσμου το 2016 ως κάτι καινούριο, έχοντας να συναγωνιστεί λίγκες που έχουν παγιωθεί στα μάτια του κοινού ως επιτυχημένες. Βήμα-βήμα ωστόσο, η λίγκα κατάφερε χάρη στην ικανότητά της να αντιληφθεί τα δεδομένα και χρησιμοποιώντας με σωστό τρόπο τα social media να εκτοξεύσει την δημοτικότητά της, αφού είναι η πρώτη διασυλλογική διοργάνωση στην Ευρώπη σε followers στο facebook μέσα σε μόλις ένα χρόνο, γεγονός που καθιστά το BCL ως την πιο γοργά αναπτυσσόμενη διοργάνωση στην Ευρώπη.
Στη δεύτερη σεζόν (2017/18) το BCL είχε:
44 εκατομμύρια προβολές στα βίντεο που ανέβασε και προσέγγισε 120 εκατομμύρια ανθρώπων μέσα από τα social media.
Σε σχέση με την πρώτη σεζόν, το BCL κατάφερε στη δεύτερη σεζόν:
- Να αυξήσει τη ψηφιακή βάση ανθρώπων κατά 115%
- Να αυξήσει την προβολή των βίντεό της κατά 57%
- Να αυξήσει την προσέγγιση χρηστών των social media κατά 145%
- Να αυξήσει τη συμμετοχή (engagement με reactions. likes, comments και shares) κατά 59%
- Και να αυξήσει στη διάρκεια του Φάιναλ Φορ της Αθήνας, κατά 94% τις προβολές των βίντεό της σε σχέση με το πρώτη Φάιναλ Φορ, της Τενερίφης, προσεγγίζοντας εκείνο το τριήμερο περί του 18 εκατομύρια ανθρώπους.
Ο Πατρίκ Κομνηνός δήλωσε σχετικά: “Είμαστε χαρούμενοι κι ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τη διοργάνωση να επιβεβαιώνει την επιτυχία της πρώτης σεζόν στα social media, όπου το BCL έχει πια περίπου 2εκ followers σε όλα τα δίκτυα. Το αποτέλεσμα των πρώτων δύο σεζόν είναι θεαματικό και είμαστε περήφανοι για αυτό το κατόρθωμα. Το BCL είναι εδώ, για κανένα άλλο λόγο, παρά ως ένα κομμάτι μίας πιο διευρυμένης στρατηγικής που έχει στόχο την ανάπτυξη του μπάσκετ σε όλη την Ευρώπη. Βασίζεται στις καθιερωμένες αρχές της συμμετοχικότητας με βάση το αθλητικό κριτήριο και όχι στο εμπορικό σήμα του. Είμαι πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τη διοργάνωσή μας, μετά από δύο σεζόν, να εκτιμάται ιδιαίτερα από τους φιλάθλους του μπάσκετ και τις ομάδες”.
Από τη δική του πλευρά, ο πρώην παίκτης της Μονακό και νυν της Ναντέρ, Τζαμάλ Σούλερ, επισήμανε: “Το Basketball Champions League είναι μακράν η καλύτερη λίγκα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε ό,τι αφορά στην προβολή της διοργάνωσης, των παικτών και των ομάδων, που συμμετέχουν σε αυτή. Ως παίκτης είναι πολύ σημαντικό να σε προβάλεσαι επειδή έπαιξες ένα πολύ καλό ματς, μέσα από τα κανάλια της διοργάνωσης στα social media. Επίσης η καθιέρωση του Power Ranking για τις ομάδες, έδωσε ένα πολύ ανταγωνιστικό προφίλ στη διοργάνωση. Μετά από δύο χρόνια παρουσίας, είναι σαφές ότι το BCL μεγαλώνει και σίγουρα θα γίνει ακόμα πιο μεγάλο στα χρόνια που έρχονται”.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!