Απίστευτα πράγματα στο Μονακό! Ο Λιούις Χάμιλτον κρατούσε στα χέρια του την πέμπτη νίκη του σε έξι αγώνες, που θα τον έφερνε ακόμα πιο μπροστά στη βαθμολογία. Έφυγε καλά στην εκκίνηση, αύξανε συνεχώς τη διαφορά και όλα έδειχναν ότι θα έφτανε με μεγάλη άνεση στη νίκη. Όμως, υπολόγιζε χωρίς τη Mercedes! Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα στον 64ο γύρο, μετά το ατύχημα του Μαξ Φερστάπεν με τον Ρομάν Γκροζάν.
Ο Ολλανδός άργησε να φρενάρει στην προσπάθειά του να περάσει τον Γάλλο, τον χτύπησε από πίσω και κατέληξε στις πλαστικές μπαριέρες, ενώ ο πιλότος της Lotus συνέχισε τον αγώνα. Ενώ, λοιπόν, το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στην πίστα, τα «ασημί βέλη» φώναξαν τον Χάμιλτον να μπει για πιτ στοπ, τη στιγμή που η στρατηγική ήταν στο ένα και αυτό είχε ήδη γίνει.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και βγήκε τρίτος για να χάσει τη νίκη, αφού στο Μόντε Κάρλο είναι δύσκολο να προσπεράσεις, κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος. Έτσι, έχει κάθε λόγο να τα βάλει με την ομάδα του και στο τέλος έδειξε τον εκνευρισμό του για την επιλογή αυτή, αφού πήρε τη σαμπάνια στο χέρι και αποχώρησε από το βάθρο.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Νίκο Ρόσμπεργκ πέρασε μπροστά και πανηγύρισε τη δεύτερη σερί νίκη στη σεζόν, ενώ έκανε χατ τρικ στο Μονακό, καθώς κυριάρχησε εκεί το 2014 και το 2013. Ο Γερμανός δεν απειλούσε σε κανένα σημείο τον Χάμιλτον, όμως η στρατηγική που προαναφέραμε τον έκανε… πρίγκιπα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Πίσω του ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο πιλότος της Ferrari παρέμενε κολλημένος πίσω από τον Ρόσμπεργκ, ώστε να εκμεταλλευτεί τη στρατηγική στο πρώτο πιτ στοπ.
Το έκανε στη λανθασμένη πάνω στον Χάμιλτον στο φινάλε για να τερματίσει δεύτερος και να πλαισιώσει για πέμπτη φορά φέτος στο πόντιουμ τους δύο πιλότους της Mercedes. Ακολούθησαν οι δύο Red Bull των Ντανιίλ Κβιάτ, Ντάνιελ Ρικιάρντο, που διατήρησαν έκτο τον Κίμι Ραϊκόνεν. Βέβαια, ο Iceman έχει κάθε δίκιο να φωνάζει για την τελευταία μάχη με τον Αυστραλό, καθώς τον ακούμπησε στον πίσω δεξί τροχό για να τον… κάνει πέρα και να τον περάσει.
Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σέρχιο Πέρεζ, Τζένσον Μπάτον, Φελίπε Νασρ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ. Έτσι, ήρθαν και οι πρώτοι βαθμοί της McLaren στη σεζόν, τη στιγμή που θα μπορούσε να πάρει περισσότερους αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα ο Φερνάντο Αλόνσο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Τέλος, στα αξιοσημείωτα του αγώνα είναι και το γεγονός ότι πριν το ατύχημα ο Φερστάπεν έκανε δύο προσπεράσεις… για Όσκαρ! Ο Ολλανδός ήταν 13ος και οι Βαλτέρι Μπότας, Σάινθ έκαναν στην άκρη για να περάσει ο Φέτελ, που ήταν έναν γύρο μπροστά. Ο πιλότος της Toro Rosso τον ακολούθησε για να περάσει τόσο τον ομόσταυλό του όσο και τον Φινλανδό της Williams.
Με το πέρας, λοιπόν, και του Γκραν Πρι στο Μονακό, ο Χάμιλτον εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία με 126, με τον Ρόσμπεργκ να μειώνει τη διαφορά στους 10, καθώς έφτασε τους 116, και τον Φέτελ να ακολουθεί με 98. Στους κατασκευαστές η Mercedes έχει ξεφύγει στους 242, η Ferrari είναι δεύτερη με 158 και η Williams βρίσκεται πολύ πιο πίσω στην τρίτη θέση με 81.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Ρόσμπεργκ Mercedes
Φέτελ Ferrari +4.486
Χάμιλτον Mercedes +6.053
Κβιάτ Red Bull +11.965
Ρικιάρντο Red Bull +13.608
Ραϊκόνεν Ferrari +14.345
Πέρεζ Force India +15.013
Μπάτον McLaren +16.063
Νασρ Sauber +23.626
Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso +25.056
Χούλκενμπεργκ Force India +26.232
Γκροζάν Lotus +28.415
Έρικσον Sauber +31.159
Μπότας Williams +45.789
Μάσα Williams +1 γύρο
Μέρχι Marussia +2 γύροι
Στίβενς Marussia +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Φερστάπεν Toro Rosso 64ο γύρο
Αλόνσο McLaren 43ο γύρο
Μαλντονάντο Lotus 8ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Χάμιλτον 126
Ρόσμπεργκ 116
Φέτελ 98
Ραϊκόνεν 60
Μπότας 42
Μάσα 39
Ρικιάρντο 35
Κβιάτ 17
Νασρ 16
Γκροζάν 16
Πέρεζ 11
Σάινθ Τζούνιορ 9
Χούλκενμπεργκ 6
Φερστάπεν 6
Έρικσον 5
Μπάτον 4
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 242
Ferrari 158
Williams 81
Red Bull 52
Sauber 21
Force India 17
Lotus 16
Toro Rosso 15
McLaren 4
Marussia 0
Διάβασε περισσότερα στο: Η Mercedes ήθελε… πρίγκιπα τον Ρόσμπεργκ! | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook