Τροπολογία που διευκολύνει την προαγωγή μαθητών με επιδόσεις κάτω της βάσης κατατέθηκε από το υπουργείο Παιδείας στη Βουλή μετά τη «βουτιά» των βαθμολογιών
Έγγραφο απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας στα σχολεία όλης της χώρας με το οποίο κάνει γνωστό ότι θα προωθηθεί νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή σχετικά με τον τρόπο προαγωγής των μαθητών του Γενικού Λυκείου, η οποία και θα έχει αναδρομική ισχύ αφού θα περιλαμβάνει και τους μαθητές που έχουν επιδόσεις κάτω από τη βάση του 10.
Στην επανέκδοση των αποτελεσμάτων των μαθητών της Α’ Λυκείου, με βάση τη νέα ρύθμιση, που ανακοίνωσε ο υφυπουργός Παιδείας, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, προχωρούν τα λύκεια της χώρας.
Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.
Για την επανέκδοση των αποτελεσμάτων στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
Ο υφυπουργός Παιδείας παρέθεσε στοιχεία, που δείχουν ότι η αποτυχία πέρυσι, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, ήταν μεγαλύτερη από φέτος.
«Οι μαθητές της Α’ Λυκείου που έδωσαν εξετάσεις με το περσινό σύστημα, χωρίς την Τράπεζα Θεμάτων, είχαν μεγαλύτερα ποσοστά αποτυχίας, κάτω από το 10, απ’ ότι φέτος με την Τράπεζα Θεμάτων» είπε ο υφυπουργός και παρέδωσε τα στοιχεία «ως απάντηση σε όσους αμφισβητούν την Τράπεζα Θεμάτων».
Από τα στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός, προκύπτει ότι το ποσοστό των μαθητών με γραπτά στην Α’ Λυκείου κάτω από τη βάση, κινήθηκε:
• Στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία το 2013-14 σε ποσοστό 31% και πέρυσι σε ποσοστό 36%
• Στη Νέα Ελληνική Λογοτεχνία το ποσοστό φέτος ήταν 10% και πέρυσι ήταν 16%
• Στη Νέα Ελληνική Γλώσσα φέτος το ποσοστό ήταν 14% και πέρυσι 16%
• Στην Ιστορία φέτος το ποσοστό ήταν 37% και πέρυσι ήταν 38%.
• Στην ‘Αλγεβρα φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 57%.
• Στη Γεωμετρία φέτος το ποσοστό ήταν 47% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Φυσική φέτος το ποσοστό ήταν 50% και πέρυσι ήταν 56%
• Στη Χημεία φέτος το ποσοστό ήταν 48% και πέρυσι ήταν 53%
• Στη Βιολογία φέτος το ποσοστό ήταν 41% και πέρυσι ήταν 34%.
protothema.gr
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!