Δεκτή κατά πλειοψηφία έγινε από τη Βουλή, η Τροπολογία που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, για την προαγωγή και απόρριψη των μαθητών της Α’ τάξης Ημερήσιου και των Α’ και Β’ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου, βάσει της επίτευξης ή όχι, αντίστοιχα, μέσου όρου ετήσιας επίδοσης στους κλάδους μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» και των «Μαθηματικών», τουλάχιστον δέκα.
«Οι παρεμβάσεις αυτές είναι βελτιωτικές του αρχικού κειμένου και σε καμία περίπτωση δεν αλλάζουν το γράμμα και το πνεύμα του Νόμου» σύμφωνα με αξιωματούχο του Υ.ΠΑΙ.Θ.
«Με την Τροπολογία που ψηφίστηκε αίρονται οι στρεβλώσεις που είχαν παρατηρηθεί από την αρχική διατύπωση του κειμένου του Νόμου αναφορικά με την προαγωγή των μαθητών. Το ποσοστό της επιτυχίας των μαθητών βελτιώνεται και οι μαθητές που παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο είναι λιγότεροι» ανέφερε η ίδια πηγή.
Παράλληλα, με νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε στην Τροπολογία, επιτυγχάνεται επιπλέον βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας των μαθητών, καθώς όταν κάποιος μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ σε έναν ή δυο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», τότε δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται.
«Νομοθετούμε για να βελτιώσουμε ένα νόμο γιατί οι νόμοι δεν είναι γραμμένοι πάνω σε πέτρα. Πρέπει να βελτιώνονται και στη διάρκεια που εφαρμόζονται, όταν διαπιστώνουμε αδυναμίες να προσπαθούμε να τις βελτιώσουμε» σημείωσε στην ομιλία του στη Βουλή, ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, κατά τη συζήτηση για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλ. Διακυβέρνησης, στο οποίο είχε ενταχθεί η Τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Εξηγώντας το περιεχόμενό της σημείωσε: «Τι πετυχαίνουμε λοιπόν με αυτή την Τροπολογία; Κάποιες στρεβλώσεις που είχε ο Νόμος, που έλεγε ότι στα κλαδικά μαθήματα “Ελληνικών” και “Μαθηματικών” θα πρέπει να υπάρχει μίνιμουμ 10. Αυτό εμείς το διορθώνουμε και το πάμε στον μέσο όρο. Προτείνουμε βελτίωση του Νόμου δεν προτείνουμε ούτε ευνοϊκές ρυθμίσεις. Βελτιώνουμε απλώς το νόμο».
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!