Από το Γραφείο του Αναπλ. Υπουργού Οικονομικών, κ. Χρήστου Σταϊκούρα, ανακοινώνονται τα εξής σχετικά με την απλούστευση των διαδικασιών μεταβολής αιτημάτων της Διεύθυνσης Συντάξεων του Δημοσίου:
«Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, και ειδικότερα στην Γενική Διεύθυνση Συντάξεων του Δημοσίου, μεταξύ άλλων, τέθηκε ως στόχος η ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και η απλούστευση των διαδικασιών με σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας των συνταξιούχων.
Πιο συγκεκριμένα, εκσυγχρονίζεται η διαδικασία και δίνεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής μεταβολής τριών βασικών κατηγοριών αιτημάτων όπου αντιστοιχούν στο 25% των συνολικών μεταβολών (άνω των 35.000 αιτημάτων το 2013).
Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείται το βασικό πλαίσιο για την αποτελεσματική, άμεση, χωρίς ταλαιπωρία, εξυπηρέτηση των συνταξιούχων.
Συγκεκριμένα:
1ον. Στο πλαίσιο της απλούστευσης των διαδικασιών μεταβολής ατομικών στοιχείων των συνταξιούχων του Δημοσίου, παρέχεται η δυνατότητα στους συνταξιούχους να προβούν στη μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας τους συμπληρώνοντας τα σχετικά πεδία της εφαρμογής «Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου» στην ενότητα «Λογαριασμός μου» της εφαρμογής του Τaxisnet. Ταυτόχρονα, παρέχεται η δυνατότητα μεταβολής του αριθμού δελτίου ταυτότητας και καταχώρησης τηλεφώνου και fax στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
2ον. Από την Τρίτη 1η Απριλίου 2014, έχει ήδη ξεκινήσει και λειτουργεί η δυνατότητα αλλαγής τραπεζικού λογαριασμού κατάθεσης της σύνταξης σε οποιοδήποτε πιστωτικό ίδρυμα, μόνο με τη χρήση του αριθμού μητρώου ΔΙΑΣ, χωρίς να απαιτείται η υποβολή σχετικού αιτήματος στη Γενική Διεύθυνση Συντάξεων.
3ον. Έχει ξεκινήσει η διασύνδεση του πληροφοριακού συστήματος της Διεύθυνσης Συντάξεων με το Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων, και οι μεταβολές που θα πραγματοποιούνται στο Ταμείο (νέες καταχωρήσεις, μεταβολές και διακοπές) θα ενημερώνουν με μηχανογραφική επεξεργασία, τα στοιχεία του συνταξιούχου στη Γενική Διεύθυνση Συντάξεων χωρίς διακίνηση σχετικής αλληλογραφίας. Με την σύνταξη του μηνός Οκτωβρίου 2014 (πληρωτέα τέλος Σεπτεμβρίου) θα υλοποιηθούν όλα τα αιτήματα που εκκρεμούν.
Τέλος, ενημερώνουμε ότι από 01.10.2014, η Υπηρεσία Συντάξεων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους δεν θα δέχεται αιτήσεις (στο ισόγειο της Υπηρεσίας ή με ταχυδρομική αποστολή) για τις παραπάνω αιτίες και οι μεταβολές θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά.
Συμπερασματικά, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αξιοποιώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες προσπαθεί συνεχώς να εξυπηρετήσει τους πολίτες με τον ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο».
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!