Τροποποιήσεις και ματαιώσεις στα δρομολόγια όλου του σιδηροδρομικού δικτύου, των αμαξοστοιχιών του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, στα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο-Πάτρα και αντιστρόφως υπάρχουν το διήμερο 5 και 6 Μαρτίου 2018, λόγω απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο.
Αναλυτικότερα:
Τη Δευτέρα 5 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν τρίωρες στάσεις εργασίας μεταξύ 5-8, 13:00-16:00 και 21:00-24:00.
Σήμερα Τρίτη 6 θα πραγματοποιηθεί 24ωρη απεργία (00:00 – 24:00). Τις ίδιες ώρες δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια της γραμμής 3 του μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.
Οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο αντιδρούν στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ (λήξη δεσμευτικών προσφορών στις 6 Μαρτίου) και στη συνεχιζόμενη, όπως λένε, απαξίωση όλων των εταιρειών που έχει ως αποτέλεσμα τη δυσχέρεια πραγματοποίησης του μεταφορικού έργου,ενώ κάνουν λόγο και για τεράστιες ελλείψεις προσωπικού.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, με ανακοίνωσή της, ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού και εκφράζει τη λύπη της για όποια ταλαιπωρία υποστεί λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων, για τις οποίες η εταιρία ουδεμία ευθύνη φέρει.
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί στον αριθμό 14511.
Ανακοίνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. ΟΣΕ για την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ
“Η Κυβέρνηση η οποία είχε δεσμευθεί στον Ελληνικό Λαό ότι θα καταργήσει το ΤΑΙΠΕΔ και θα ξανακάνει τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο δημόσιο και ενιαίο, μετά από την ΄΄επιτυχία΄΄ της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τροχοδρομώντας στις ράγες των μνημονίων που χάραξαν οι προηγούμενες Κυβερνήσεις, ολοκληρώνει και το ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ.
Η ΕΕΣΣΤΥ είναι μία ιδιαίτερα σημαντική Σιδηροδρομική υποδομή, καθώς σκοπός της είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου και λοιπού Σιδηροδρομικού υλικού των μέσων σταθερής τροχιάς.
Η ΕΕΣΣΤΥ μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, η οποία αντικειμενικά θα δώσει σημαντική ώθηση στην ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.
Η ΕΕΣΣΤΥ έχει υψηλή αξία που θα αποτυπωθεί και στις εκτιμήσεις των ανεξάρτητων εκτιμητών και δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού παρουσίασε κερδοφορία το 2017. Σύμφωνα με τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό από τα Υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, αναμένεται βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της για το 2018.
Πάγια θέση και ευχή όλων των Σιδηροδρομικών είναι ο δημόσιος, σύγχρονος, ενιαίος, κοινωνικός Σιδηρόδρομος και οι Εργαζόμενοί του αγωνίζονται καθημερινά με σύμπνοια, συνεννόηση και
αλληλοβοήθεια, για να παραμένει το καλύτερο μέσο μεταφοράς.
Ο Σύλλογός μας θεωρεί ότι η πώληση της ΕΕΣΣΤΥ, είναι επιζήμια για τα συμφέροντα του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, αλλά και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι Σιδηροδρομικοί πρέπει να αντισταθούμε και να αγωνιστούμε για Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του Ελληνικού λαού. Στον αγώνα αυτό καλούμε όλους τους Συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις της Ομοσπονδίας, που εκφράζει την ενότητα του Σιδηροδρομικών.
Καλούμε την Πολιτική ηγεσία, το καθήκον της οποίας είναι να εκσυγχρονίσει τον Σιδηρόδρομο και όχι να τον εκποιήσει, να αναλάβει τις ευθύνες της και να δώσει επιτέλους στο καλύτερο μέσο μεταφοράς την θέση που του αξίζει.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ”
Οδεύει και η ΕΕΣΣΤΥ στις «αγκάλες» των Ιταλών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Η επόμενη ημέρα
«Κληρώνει» για την ΕΕΣΣΤΥ, καθώς κατατίθενται – εκτός απροόπτου – οι δεσμευτικές προσφορές, έπειτα από αρκετές παρατάσεις, για την εξαγορά του 100% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Δικαιώματα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς έχουν οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή ο όμιλος της FSI, μέσω και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η τσεχική Skoda.
Η ΕΕΣΣΤΥ ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2013 και δραστηριοποιείται στην συντήρηση και στην ομαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με απώτερο σκοπό την επίτευξη ασφαλούς και αξιόπιστης λειτουργίας του σιδηροδρομικού συστήματος.
Αν και αρχικά αποτελούσε κομμάτι του Οργανισμού Σιδηροδρόμου Ελλάδας, η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Όμιλο ΟΣΕ και λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη, με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση, σύμφωνα και με τις επιταγές της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας.
Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία δεσμεύεται με πολυετή σύμβαση, έχει πελάτη την ανταγωνίστρια της, Rail Cargo Logistics Goldair.
To αξιοσημείωτο είναι ότι, εάν επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τότε η σύμβαση μεταξύ ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετατρέπεται – ουσιαστικά – σε ενδοομιλική υπόθεση, όπως και κάθε άλλη υποχρέωση / οφειλή μεταξύ των δυο εταιρειών.
Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλάβει, εάν επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τη συντήρηση των μηχανών της ανταγωνίστριας Rail Cargo Logistics Goldair.
Στην αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αντιδρούν οι εργαζόμενοι (ΠΟΣ), με κινητοποιήσεις.
Από οικονομικής σκοπιάς, με απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών, έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός 2018 της ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών – ΕSA.
Τα έσοδα της ΕΕΣΣΤΥ ανέρχονται στα 45,76 εκατ., τα έξοδα στα 43,99 εκατ. και το θετικό ισοζύγιο στα 1,77 εκατ.
http://mixanikosose.blogspot.gr/
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!