Κατά την πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανακοίνωσε και επίσημα την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Συνομοσπονδίας, που ελήφθη στις 3 Σεπτεμβρίου, για τη δημιουργία του «Δικηγόρου του Εμπόρου».
Η ΕΣΕΕ σε αναζήτηση παροχής περισσότερων υπηρεσιών προς τον πληττόμενο από την κρίση έμπορο/επιχειρηματία, ιδιαίτερα μετά την πολύ επιτυχημένη δράση της Υπηρεσίας Υποστήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, έχει προχωρήσει σε επαφές με τον «Συνήγορο του Πολίτη», προκειμένου να δημιουργηθεί είτε ως αυτοτελής αρχή, είτε ως τμήμα του «Συνηγόρου του Πολίτη», ο «Συνήγορος του Επιχειρηματία». Στις αρμοδιότητες αυτής της πρωτοβουλίας, έχει προτείνει να είναι η παροχή οδηγιών προς τους επιχειρηματίες όχι μόνο σε σχέση με τις επαφές και συναλλαγές τους προς το κράτος, αλλά και για τις ιδιωτικές τους διαφορές.
Μέχρι όμως να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός και η ίδρυση του νέου φορέα, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΕΕ αποφάσισε να δημιουργήσει τον «Δικηγόρο του Εμπόρου», όπου η νομική υπηρεσία της θα προσφέρει κατευθυντήριες οδηγίες προς τους εμπόρους και μικρομεσαίους επιχειρηματίες.
Συγκεκριμένα, η νομική υπηρεσία της Συνομοσπονδίας:
• Κάθε Πέμπτη από 10 π.μ. έως 2 μ.μ. θα δέχεται τους συναδέλφους στα γραφεία της ΕΣΕΕ (Μητροπόλεως 42, Σύνταγμα – Αθήνα).
• Κάθε Τρίτη, από 10 π.μ. έως 2 μ.μ. θα λειτουργεί διαδικτυακή σύνδεση μέσω skype, για τους συναδέλφους που ενδιαφέρονται, στην διεύθυνση αναζήτησης «Νομική Υπηρεσία ΕΣΕΕ» (στα ελληνικά), ενώ θα έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους και εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση diki@esee.gr.
Το νομικό τμήμα της ΕΣΕΕ θα παρέχει νομική εκτίμηση ή κατεύθυνση σε ζητήματα που απασχολούν τους εμπόρους και προκύπτουν κατά την άσκηση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Η απάντηση θα δίνεται άμεσα, όταν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ή το αργότερο μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 15 ημερών, ανάλογα με τη βαρύτητα ή πολυπλοκότητα του ερωτήματος. Α
νάλογα με το αντικείμενο ή την φύση της υπόθεσης, αυτή θα μπορεί να παραπεμφθεί στις αντίστοιχες δομές – της Υπηρεσίας Υποστήριξης της ΕΣΕΕ όπου οι συνεργάτες του προγράμματος υποστήριξης μικρομεσαίων επιχειρήσεων «Στα δύσκολα μαζί» θα παρέχουν τις κατάλληλες συμβουλές.
Ο «Δικηγόρος του Εμπόρου» ήδη δέχεται τηλεφωνικά και διαδικτυακά υποθέσεις εμπόρων και θα ξεκινήσει τη πλήρη λειτουργία του στα γραφεία της ΕΣΕΕ από τη Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!