Με την αξιοποίηση της καινοτομίας και της τεχνολογίας ο δήμαρχος Πυλαίας Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους δημότες να του κάνουν τα παράπονά τους ηλεκτρονικά, μέσω του «έξυπνου» τηλεφώνου τους!
Πρόκειται για την εφαρμογή «e-Kallikratis 15195» και την εξέλιξη της τηλεφωνικής γραμμής 15195 που λειτουργεί εδώ και 14 χρόνια στον εν λόγω δήμο, και δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να καταθέσουν τα αιτήματά τους που σχετίζονται με την καθαριότητα στο γραφείο του αρμόδιου αντιδημάρχου και αυτά να διευθετηθούν μέσα σε 48 ώρες.
«Μετά την κατάθεση του αιτήματος η υπηρεσία επικοινωνεί με τους δημότες και τους ενημερώνει ότι το πρόβλημά τους έχει διευθετηθεί. Εάν δεν κατέστη δυνατό, τότε με εντολή δημάρχου επιστρέφει στο γραφείο της Καθαριότητας», ανέφερε σχετικά ο δήμαρχος κ. Καϊτεζίδης.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!