Η επιτάχυνση της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τα τρέχοντα, αλλά και τα υπό σχεδιασμό οδικά και σιδηροδρομικά έργα υποδομής τέθηκε στο επίκεντρο των συναντήσεων του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη κατά την επίσκεψή του στις Βρυξέλλες και τις συζητήσεις που είχε τόσο με την Ευρωπαία επίτροπο αρμόδια για τις Μεταφορές Βιολέτα Μπουλτς, όσο και με την επίτροπο Περιφερειακής Πολιτικής κ. Κορίνα Κρέτσου.
Ανάμεσα στις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι και ο σχεδιασμός της χρηματοδότησης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Σύμφωνα με την εφημερίδα “Αυγή” στις προτεραιότητες της Ε.Ε. συγκαταλέγεται η πορεία εξέλιξης του έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης των τριών λιμανιών της Βορείου Ελλάδος με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας.
Στις συναντήσεις τονίστηκε και από τις δύο πλευρές ότι η υλοποίηση του σχεδίου που προβλέπει τη σιδηροδρομική σύνδεση με γραμμή υψηλών απαιτήσεων, η οποία θα συνδέει τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης, με τα δύο λιμάνια της Βουλγαρίας στον Εύξεινο Πόντο, που είναι το Μπουργκάς και η Βάρνα, και με το λιμάνι του Ρούσε στον Δούναβη, όχι μόνο είναι βιώσιμο, αλλά προχωράει απρόσκοπτα η ωρίμανσή του.
Σύντομα, μάλιστα, αναμένεται να εγκριθεί από τα κοινοβούλια της Ελλάδας και της Βουλγαρίας το καταστατικό της κοινής διακρατικής εταιρείας, που θα συντονίσει το ενιαίο έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!