Στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής «ποντάρει» σε μεγάλο βαθμό το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, σε μία σεζόν κατά την οποία ο ελληνικός τουρισμός φαίνεται ότι βρίσκεται σε φάση «διόρθωσης» σε σύγκριση με το 2018 που ήταν μακράν η καλύτερη χρονιά για τον κλάδο.
Το πλάνο ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης επισημαίνοντας ότι σε αυτή τη φάση «θα στραφούμε στο λεγόμενο late booking, τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Για τον σκοπό αυτό έχουμε ενεργοποιήσει τον ΕΟΤ, ο οποίος φέτος καθυστέρησε το διαφημιστικό του πρόγραμμα του κι εντείνουμε τώρα την προβολή των ελληνικών προορισμών με στόχο να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες γι’ αυτή την περίοδο».
Επισημαίνεται εδώ ότι με βάση τις εκτιμήσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του προέδρου κ. Γρηγόρη Τάσιου, καταγράφεται αυτή την στιγμή μία πτώση στις διανυκτερεύσεις πανελλαδικά της τάξεως του 10%, ενώ «κόπωση» φαίνεται ότι καταγράφεται και στις αεροπορικές αφίξεις.
Σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού, οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής είναι ούτως ή άλλως μία τάση που φαίνεται ότι κερδίζει μερίδιο και κυριαρχεί πλέον στην αγορά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, αν ληφθεί υπόψη ότι στο σύνολο των κρατήσεων «ήταν 60%- 40% με μικρότερο το ποσοστό του late booking, ενώ τώρα το ποσοστό αυτό έχει αντιστραφεί. Γι’ αυτό και ο ΕΟΤ στοχεύει τώρα στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής».
Σημειωτέον ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, στο τιμόνι του οποίου τοποθετήθηκε η κ. Άντζελα Γκερέκου προορίζεται να αναλάβει αυξημένο ρόλο με βάση τον σχεδιασμό του κυβερνητικού επιτελείου, για τον οποίο μία πρώτη γεύση έδωσε προ ημερών από το βήμα της Βουλής ο κ. Θεοχαρης: «Ο ΕΟΤ αυτή τη στιγμή ιδιαίτερα με τις μη εξαιρέσεις από τον νόμο πέρι προμηθειών είναι ένας οργανισμός που θα έπρεπε να είναι οργανισμός εξωστρέφειας και είναι οργανισμος ο οποίος ασχολειται με το αν θα πληρώνει ΦΠΑ, με το πώς μπορεί να κάνει τις προμήθειές του, με το πώς μπορεί να γίνει συνδιαφήμηση στη Google και τι διαγωνισμούς πρέπει να κάνει. Πρέπει να ξανασκεφτούμε τον ΕΟΤ, την ψηφιακή του στρατηγική και την εξωστρέφεια. Ξεκινάμε λοιπόν με τις αλλαγές, ώστε να έχουμε ένα διοικητικό συμβούλιο λειτουργικό, με αρμοδιότητες, και έναν πρόεδρο εκτελεστικό και το επόμενο διάστημα θα έρθουμε με αλλαγές συνολικά και στο οργανόγραμμα του οργανισμού ώστε να το κάνουμε έναν οργανισμό που θα δίνει λύσεις, θα εκπροσωπεί πραγματικά τη χώρα μας στο εξωτερικό και θα στηρίζει την εικόνα της χώρας αλλά και το ελληνικό τουριστικό προϊόν».
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!