Η ταχύτητα της αμαξοστοιχίας στην Ευρώπη: Πρόσφατα, σε πολλές χώρες του κόσμου σημειώθηκε αύξηση της ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών. Συνδέεται με την απότομη αύξηση των επιβατών.
Ως αποτέλεσμα της αύξησης της ταχύτητας και της μείωσης του χρόνου ταξιδίου, ένας σημαντικός αριθμός επιβατών επιστράφηκε στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Ο αριθμός των αμαξοστοιχιών στον κόσμο αυξάνεται συνεχώς. Πολλοί από αυτούς κινούνται ήδη με ταχύτητα 250 km / h.
Τα γαλλικά τρένα υψηλής ταχύτητας TGV, ικανά να επιταχύνουν μέχρι 574,8 χλμ / ώρα, και κατέκτησαν την κορυφαία βαθμολογία.
Τα TGV καλύπτουν ένα γαλλικό δίκτυο ηλεκτρικών τραίνων υψηλής ταχύτητας που αναπτύχθηκε από την GEC-Alsthom (τώρα Alstom) και τον γαλλικό εθνικό σιδηροδρομικό φορέα SNCF. Αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται η SNCF. Η πρώτη γραμμή άνοιξε το 1981 μεταξύ του Παρισιού και της Λυών.
Σήμερα, το δίκτυο TGV καλύπτει πόλεις στο νότο, δυτικά και βορειοανατολικά της Γαλλίας. Ορισμένες γειτονικές χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Βελγίου, της Ιταλίας και της Ελβετίας, έχτισαν τις γραμμές τους TGV και τις συνέδεσαν με το γαλλικό δίκτυο. Στη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες λειτουργεί ένα παρόμοιο και συμβατό με το TGV σιδηροδρομικό δίκτυο Thalys, και στο Ηνωμένο Βασίλειο το Eurostar.
Τα τρένα TGV είναι ικανά να κινούνται σε ταχύτητες μέχρι 320 km / h, ωστόσο, κατά τη διάρκεια των δοκιμών τον Απρίλιο του 2007, η αμαξοστοιχία ήταν σε θέση να φτάσει σε ταχύτητα 574,8 km / h.
Η δεύτερη θέση ανήκει στα γερμανικά τραίνα Transrapid με εκτιμώμενη μέγιστη ταχύτητα 500 km / h.
Η ιστορία του Transrapid ξεκίνησε πριν από περίπου έναν αιώνα. Το 1922, ο Γερμανός μηχανικός Γερμανός Kemper έθεσε τα πρώτα πειράματα χρησιμοποιώντας ένα μαγνητικό μαξιλάρι. Η πρακτική εφαρμογή του σχεδίου ξεκίνησε μόλις το 1978, όταν δημιουργήθηκε μια κοινοπραξία, στην οποία συμμετείχαν η TyssenKrupp και η Siemens. Ο πρώτος ήταν υπεύθυνος για το σασί, ο δεύτερος για όλα τα ηλεκτρικά.
Με το μοντέρνο σχεδιασμό τους, αυτά τα τρένα μπορούν να φτάσουν ταχύτητες έως 500 km / h. Επιπλέον, η κατανάλωση ενέργειας είναι πολύ μικρότερη από άλλα τρένα μεγάλης ταχύτητας.
Την αξιόλογη τρίτη θέση κέρδισαν τα τρένα υψηλής ταχύτητας AVE που κυκλοφορούν στην Ισπανία.
Αυτά τα σύγχρονα τρένα δρομολογούνται μεταξύ της Μαδρίτης και των μεγαλύτερων πόλεων της χώρας. Οι κύριες κατευθύνσεις συνδέονται με την πρωτεύουσα: σήμερα, η Μαδρίτη έχει συνδέσεις υψηλής ταχύτητας με πόλεις όπως η Σεβίλλη, η Βαρκελώνη, η Huesca, το Βαγιαδολίδ, η Μάλαγα, το Αλμπαθέτε και η Βαλένθια. Επιπλέον, υπάρχουν δύο γραμμές από τη Βαρκελώνη – στη Μάλαγα και τη Σεβίλλη.
Το 2008, η αμαξοστοιχία Class AVE AVE έφθασε σε ταχύτητα 350 χλμ. / Ώρα, ενώ το 2006 η αμαξοστοιχία 005 έφτασε σε ταχύτητα 403,7 χλμ / ώρα σε δοκιμαστικές διαδρομές στη γραμμή Μαδρίτης-Σαραγόσα.
Η τέταρτη θέση πάει στα γερμανικά τρένα ICE που ανταγωνίζονται με το Transrapid.
Το Intercity-Express (ICE) καλύπτει ένα δίκτυο τρένων μεγάλης ταχύτητας, το οποίο βρίσκεται κυρίως στη Γερμανία, και αναπτύχθηκε από την Deutsche Bahn. Η τρέχουσα γενιά των τρένων Intercity-Express, ICE 3, αναπτύχθηκε από μια κοινοπραξία της Siemens AG και της Bombardier, υπό την κοινή ηγεσία της Siemens AG.
Η μέγιστη ταχύτητα των αμαξοστοιχιών ICE σε τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου ειδικά κατασκευασμένου για αυτούς είναι 330 km / h.
Τέλος στην 5η θέση είναι, το Βρετανικό Eurostar.
Το Eurostar είναι ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που συνδέει το Λονδίνο και το Κεντ στο Ηνωμένο Βασίλειο με τις πόλεις Παρίσι και Λίλλη στη Γαλλία και Βρυξέλλες στο Βέλγιο. Τα τρένα Eurostar διασχίζουν τη Μάγχη μέσω του Eurotunnel. Όλα τα τρένα Eurostar κινούνται με ταχύτητα 300 km / h.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!