Εγκρίθηκαν οι στρατηγικοί και επιχειρησιακοί στόχοι της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων για το 2020. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει η ενίσχυση της απελευθέρωσης της ελληνικής σιδηροδρομικής αγοράς και των δικαιωμάτων των επιβατών.
Επί του παρόντος, στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά και στον τομέα των επιβατών δραστηριοποιούνται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΣΤΑΣΥ και στον τομέα των εμπορευμάτων η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Rail Cargo Logistics Goldair. Πρόθεση να εισέλθουν στις εμπορευματικές μεταφορές έχουν εκδηλώσει η Pearl και η GFR.
Όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση της Αρχής, με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της ΡΑΣ εγκρίθηκαν οι στρατηγικοί και επιχειρησιακοί στόχοι για το έτος 2020, ανά Διεύθυνση και Τμήμα.
Σε αυτούς, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται τα εξής:
-Ενίσχυση απελευθέρωσης της ελληνικής σιδηροδρομικής αγοράς και της ισότιμης πρόσβασης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων σε υποδομή και υπηρεσίες (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 31/12/2020)
-Ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των επιβατών σιδηροδρομικών γραμμών ΕΚ 1371/2007 (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 31/12/2020)
-Αποτελεσματική εφαρμογή του «τεχνικού πυλώνα» του 4ου Σιδηροδρομικού Πακέτου, το οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με το Ν. 4632/2019 (Α’ 159) (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 30/6/2020)
-Βελτιστοποίηση διαδικασιών που αφορούν σε θέματα μηχανοδηγών (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 31/10/2020)
-Βελτιστοποίηση της υλοποίησης των εποπτικών δραστηριοτήτων της ΡΑΣ (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 31/12/2020)
-Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της ΡΑΣ (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 30/8/2020)
-Τυποποίηση διαδικασιών ανθρώπινου δυναμικού (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 30/8/2020)
-Ανίχνευση ενίσχυσης οικονομικών πόρων της ΡΑΣ (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 30/4/2020)
-Εφαρμογή συστήματος εσωτερικού ελέγχου βασισμένο σε πραγματικούς κινδύνους (risk based audit) (Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης: 30/6/2020).
Για τη μεταφορά Βασίλης Παπούλιας – Μηχανικός ΟΣΕ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!