Έφτασε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα, στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 16 Ιανουαρίου η πρώτη, νέα αμαξοστοιχία ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να προμηθευτεί 5 ανακατασκευασμένες αμαξοστοιχίες τύπου ETR 470, έναντι σχεδόν 50 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα δρομολογήσει στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες της.
Οι νέες αμαξοστοιχίες θα παραδίδονται σταδιακά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η πρώτη, όπως έχει ανακοινωθεί, θα τεθεί σε λειτουργία ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2021.
Η Alstom ανακοίνωσε ότι διατηρεί συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την αναβάθμιση του μηχανοστασίου της Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και για την επεμβατική συντήρηση στις πέντε αμαξοστοιχίες Pendolino.
Οι δυο συμφωνίες της εταιρείας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπεγράφησαν τον Μάρτιο του 2020 για την ανακαίνιση μηχανοστασίου και τον Ιούνιο 2020 για τις υπηρεσίες ανακατασκευής και συντήρησης στις αμαξοστοιχίες, με την αξία τους να φτάνει περίπου τα 40 εκατ. ευρώ.
Τους τελευταίους μήνες έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εκτεταμένες εργασίες αναβάθμισης στο μηχανοστάσιο της Θεσσαλονίκης, το οποίο διαθέτει πλέον όλο τον κατάλληλο εξοπλισμό για την υποστήριξη των λειτουργιών συντήρησης.
Τα τρένα έχουν επίσης ανακαινιστεί και εκσυγχρονιστεί πλήρως από την Alstom, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Savigliano.
Έπειτα από μια εκτεταμένη διαδικασία αναβάθμισης, οι αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θυγατρικής πλέον της ιταλικής Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), θα διαθέτουν βελτιωμένα και μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως σηματοδότηση ETCS, δυνατότητες σύνδεσης Wi-Fi και νέα Συστήματα Ενημέρωσης Επιβατών (PIS – Passenger Information Systems).
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!