Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:
- Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
- Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
- Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
- Την διεύθυνση επικοινωνίας του
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:
- Πληροφόρηση – Αίτηση
- Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Τι μπορείτε να κάνετε στην «Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών»
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:
- Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
- Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας.