Οι καταναλωτές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης θα μπορούν από σήμερα να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους, όχι μόνο στα κατά τόπους γραφεία του Διαχειριστή του Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), αλλά και στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Όπως ανακοινωσε ο Διαχειριστής η δυνατότητα αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 7 μ.μ., είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10 π.μ.
Σύντομα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, οι οποίοι εν τω μεταξύ μπορούν να αναγγέλλουν τις ενδείξεις του μετρητή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!