Οι περισσότεροι από τους χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ παρέμειναν πιστοί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρά τις πρόσφατες αποκαλύψεις για διαρροή δεδομένων.
Η έρευνα των Reuters/Ipsos που δημοσιεύτηκε την Κυριακή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά άλλων δημοσκοπικών δεδομένων που πιστοποιούν ότι το Facebook μέχρι στιγμής δεν υπέστη σοβαρές απώλειες από το συγκεκριμένο επεισόδιο, παρά έναν «πονοκέφαλο» σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων.
Η δημοσκόπηση που διεξήχθη ηλεκτρονικά σε παναμερικανικό επίπεδο μεταξύ 26 και 30 Απριλίου, έδειξε ότι περίπου οι μισοί από τους Αμερικανούς χρήστες του Facebook απάντησαν ότι δεν άλλαξαν πρόσφατα τις συνήθειές τους ως προς την χρήση του site.
Σε ό,τι αφορά το υπόλοιπο 50%, οι μισοί απάντησαν ότι το χρησιμοποιούν περισσότερο και οι υπόλοιποι μισοί ότι εσχάτως χρησιμοποιούν λιγότερο το Μέσο, ότι δηλαδή είτε σταμάτησαν εντελώς να το χρησιμοποιούν, είτε διέγραψαν το λογαριασμό τους.
Αυτό σημαίνει, σημειώνει το Reuters, ότι οι χρήστες που άρχισαν να χρησιμοποιούν λιγότερο το Μέσο αντισταθμίζονται από αυτούς που άρχισαν να το χρησιμοποιούν περισσότερο.
Στο σύνολο του ενήλικου δείγματος της δημοσκόπησης, το 64% απάντησε ότι χρησιμοποιεί το Facebook τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ποσοστό ελαφρώς μειωμένο από το 68% που είχε καταγραφεί στην ίδια ερώτηση σε δημοσκόπηση τον Μάρτιο, λίγο μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου Facebook – Cambridge Analytica.
Σύμφωνα με την ερμηνεία του αναλυτή της Wedbush Securities, Μάικλ Πάχτερ, το «Facebook είναι τυχερό που τα δεδομένα που διέρρευσαν χρησιμοποιήθηκαν μόνο για πολιτικούς διαφημιστικούς σκοπούς και όχι άλλες δόλιες στοχεύσεις.
«Δεν έχω προς το παρόν διαβάσει κανένα άρθρο που να υποστηρίζει ότι έστω και ένας χρήστης επλήγη από την παραβίαση. Κανείς δεν εξοργίστηκε σε αποτρόπαιο βαθμό».
Σημειώνεται ότι στα αποτελέσματα τριμήνου, η Facebοοκ ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών της στις ΗΠΑ και τον Καναδά αυξήθηκε στα 241 εκατομμύρια από 239 εκατομμύρια στις 31 Δεκεμβρίου του 2017.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, οι περισσότεροι χρήστες του Facebook είπαν ότι γνωρίζουν πώς να προστατεύσουν τις προσωπικές τους πληροφορίες στο συγκεκριμένο site σε σύγκριση με τους χρήστες άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Snapchat, το Instagram, το Pinterest και το Tumblr.
Έτσι το 74% δήλωσε ότι γνωρίζει απολύτως τις ρυθμίσεις ασφαλείας, ενώ το 78% απάντησε ότι γνωρίζει και τον τρόπο να τις αλλάξει.
Συγκριτικά, το 60% των χρηστών του Instagram απάντησαν ότι γνωρίζουν τις τρέχουσες ρυθμίσεις ασφαλείας και 65% ότι ξέρουν πώς να τις αλλάζουν.