Στις προσπάθειες που γίνονται στην Ελλάδα να παρακαμφθούν οι μεσάζοντες στέκεται το πρακτορείο Reuters καταγράφοντας την ιστορία του «Θες Γάλα;», μια προσπάθεια του συνεταιρισμού της Λάρισας να προωθήσει τα προϊόντα του απευθείας στο καταναλωτικό κοινό.
Στους αυτόματους πωλητές που εγκατέστησε διαθέτει το γάλα απευθείας. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει δικό του μπουκάλι ή να αγοράσει από τον αυτόματο πωλητή.
«Οι πελάτες περιμένουν 20 – 30 λεπτά στην ουρά για να αγοράσουν γάλα», δηλώνει στο πρακτορείο ο Κωσταντίνος Γουγούλιας, γενικός διευθυντής του συνεταιρισμού. «Αναγκαζόμαστε να τους ζητάμε να περιμένουν να εφοδιάσουμε τα 14 μηχανήματα, που ήδη βρίσκονται σε λειτουργία».
Ήδη σχεδιάζεται να διπλασιαστεί το δίκτυο των αυτόματων πωλητών. Αν και αντιστοιχούν σε μικρό μέρος των πωλήσεων του συνεταιρισμού, σχολιάζει το Reuters, δείχνουν ότι η κρίση έχει ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα με κοινωνικό πρόσωπο σε μια χώρα όπου η γραφειοκρατία κυριαρχεί.
Το «Θες γάλα;» πληρώνει 45 λεπτά το λίτρο τους παραγωγούς εξασφαλίζοντάς τους σταθερό εισόδημα. Ο συνεταιρισμός δημοσιεύει κάθε χρόνο οικονομικές καταστάσεις και φορολογείται πριν από την παράδοση του γάλακτος, δηλαδή δεν συμβάλει στη μαύρη οικονομία, καταλήγει το Reuters.
Πηγή: euro2day.gr
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!