Οι πολίτες απευθύνονται στον Δήμο Καρδίτσας για τα παράπονά τους και για τα περισσότερα εξ αυτών δίνονται λύσεις, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο ψηφιακής πολιτικής κ. Β. Κουρκούνα, που μίλησε στην karditsalive.net, με αφορμή την συμπλήρωση σχεδόν πέντε μηνών από την λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής «myKarditsa app», την οποία μπορεί κάποιος να κατεβάσει στο κινητό του και να αναφέρει μέσω αυτής προβλήματα που αντιμετωπίζει ή διαπιστώνει στην πόλη.
Φυσικά παραμένει σε ισχύ και το τηλέφωνο (2441076000), στο οποίο μπορεί κανείς να καλεί για τον ίδιο λόγο.
Τα στοιχεία που θα παρατίθενται ακολούθως αφορούν και στους δύο τρόπους, καθώς, όπως μας ανέφερε ο κ Κουρκούνας, το σύστημα δεν διαχωρίζει ποια παράπονα γίνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
180 χρήστες της εφαρμογής
Αυτό όμως που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι ότι 180 Καρδιτσιώτες κατέβασαν από την 1η Μαρτίου μέχρι σήμερα την έξυπνη εφαρμογή και προφανώς την χρησιμοποίησαν. Εδώ να σημειώσουμε ότι ανταποκρινόμενοι σε αίτημα να την αξιολογήσουν έχουμε με άριστα το 5, ένα μέσο όρο κοντά στο 4,4.
«Πρωταθλητές» τα χόρτα και τα κλαδιά
Στο διάστημα για το οποίο μιλάμε έχουν κατατεθεί μέσω εφαρμογής ή τηλεφωνικά από τους δημότες περίπου 1800 αιτήματα. Πρωταθλητές σε αυτά είναι τα χόρτα και τα κλαδιά αφού τα αφορούν τα 1000 εξ αυτών. Πρόκειται κυρίως για ειδοποιήσεις αποκομιδής ήδη κομμένων και πολύ λιγότερο για οικόπεδα που είναι ακαθάριστα από χόρτα.
Κατά τον κ Κουρκούνα πιθανόν να υπάρχουν και κάποιες διπλές περιπτώσεις οχλήσεων αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία είναι μία φορά που έχουν κατατεθεί τα παράπονα.
Από κει και πέρα έχουμε 360 αιτήματα για αντικατάσταση λαμπτήρων και τα υπόλοιπα αφορούν διάφορες κατηγορίες, όπως λακκούβες, πεζοδρόμια κ.λ.π, με όλες αυτές τις κατηγορίες να είναι με λιγότερες από 100 καταγραφές έκαστη.
Ολοκλήρωση αιτημάτων
Στη συνέχεια ο κ. Κουρκούνας αναφέρθηκε στην πορεία των αιτημάτων και στο κατά πόσο αυτά ολοκληρώνονται και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εικόνα. Συγκεκριμένα μας τόνισε ότι στην καθαριότητα η ολοκλήρωση φθάνει το 80% και σε θέματα ηλεκτροφωτισμού στο 90%, ενώ έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα παράπονα, ειδικά στον δεύτερο τομέα, για καθυστέρηση ή μη ανταπόκριση.
Αποδίδει το σύστημα
Αυτό είναι, τόνισε και το πιο σημαντικό γιατί έχουν σχεδόν εκλείψει οι καθυστερήσεις και οι δημότες δεν υποχρεώνονται να πάρουν και να ξαναπάρουν για να δοθεί λύση. Από αυτό και μόνο το γεγονός, κατέληξε ο κ. Κουρκούνας, το σύστημα δείχνει ότι αποδίδει και βοηθά σημαντικά να ικανοποιούνται τα αιτήματα των δημοτών.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!