Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαρισαίων (δείτε ΕΔΩ) σχέδιο περίληψης της δεύτερης φάσης του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ Λάρισας, που εκπονείται από το Δήμο Λαρισαίων σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (ΕΤΟΥΣΕΠ) του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Πρόκειται για μια σημαντική προσπάθεια, που ως στόχο έχει η πόλη και συνολικά ο Δήμος μας να αποκτήσει, βάσει επιστημονικής μεθοδολογίας και προσέγγισης, «ταυτότητα» για τον τουρισμό, τον πολιτισμό με κατεύθυνση την εξωστρέφεια της πόλης.
Η πρόταση που εκπονήθηκε τίθεται σε διαδικασία ανοικτής διαβούλευσης, που αποσκοπεί στην εμπλοκή φορέων, συλλογικοτήτων, των κατοίκων της πόλης αλλά και οποιουδήποτε έχει το ενδιαφέρον να συμμετάσχει, στη συζήτηση για την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων και τη βελτίωση των μειονεκτημάτων της Λάρισας.
Τα σχετικά κείμενα έχουν αποσταλεί σε φορείς της πόλης, ενώ ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να στείλει με ηλεκτρονική αλληλογραφία τις απόψεις του επί της περίληψης της μελέτης στη διεύθυνση diavouleysh1@larissa-dimos.gr
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!