Τα νέα δεδομένα που έφερε στη ζωή του ανθρώπου η πανδημία, επιτάχυναν τις διαδικασίες όχι μόνον τεχνολογικής εξοικείωσης της κοινωνίας με στόχο την προάσπιση της δημόσιας υγείας, αλλά αποτέλεσαν και έμπνευση δημιουργίας για αρκετούς. Δύο φοιτητές πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Λάρισας, οι Βαγγέλης Δέλλιος και Δημήτρης Πάλλας, δημιούργησαν μία πρωτοποριακή εφαρμογή για έξυπνες κινητές συσκευές, η οποία ουσιαστικά μας δίνει τη δυνατότητα να παραγγέλνουμε, ακόμη και να πληρώνουμε σε ένα κατάστημα όπου έχουμε πάει για το φαγητό μας, χωρίς να πιάσουμε στα χέρια μας τιμοκατάλογο ή να έρθουμε σε φυσική επαφή με κάτι άλλο!
Όπως εξηγούν στο onlarissa.gr οι δύο φοιτητές, «η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε με αφορμή τον Covid-19 ώστε ο κάθε πελάτης ενός μαγαζιού να μπορεί με το κινητό του να σκανάρει ένα qr code, να βλέπει το μενού και να κάνει παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα με μελλοντική υλοποίηση να μπορεί να πληρώνει και ηλεκτρονικά!
Η εφαρμογή λέγεται Ambrosia και θα είναι διαθέσιμη σε λίγο καιρό στο κοινό.
Πως λειτουργεί
Η εφαρμογή Ambrosia δημιουργήθηκε με την προοπτική να προσφέρει ευελιξία στους χρήστες της κατά τη διάρκεια μιας παραγγελίας σε ένα εστιατόριο.
Η χρήση είναι πολύ απλή. Οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό τους και να κάνουν εγγραφή.
Αφού γίνει εγγραφή, ο κάθε χρήστης θα μπορεί να συνδεθεί σκανάρωντας το QR Code που θα υπάρχει στο τραπέζι του καταστήματος. Αυτόματα θα του εμφανιστεί ο κατάλογος του μαγαζιού όπου θα μπορεί να προσθέσει στο καλάθι του τα προϊόντα που επιθυμεί.
Τέλος κάνει υποβολή την παραγγελία του και το κατάστημα θα λάβει μια ειδοποίηση με την παραγγελία και το τραπέζι του πελάτη.
Φοιτητές πληροφορικής στη Λάρισα έφτιαξαν εφαρμογή για ανέπαφες παραγγελίες σε εστιατόρια
Οι δύο φοιτητές πληροφορικής του Πανεπιστημίου της Λάρισας, Βαγγέλης Δέλλιος και Δημήτρης Πάλλας
«Έτσι μειώνεται ο χρόνος και ο κόπος των υπαλλήλων προκειμένου να μεταφέρουν την παραγγελία στην κουζίνα» σημειώνουν οι δύο φοιτητές, ενώ προσθέτουν πως «σε περίπτωση που αλλάξει μία τιμή στο μενού δε χρειάζεται να αλλάζει ο καταστηματάρχης την τιμή από όλους τους καταλόγους αλλά μόνο μία φορά μέσα από τον λογαριασμό του καταστήματος.
Ακόμη ο κάθε χρήστης όπως είπαμε έχει το δικό του προφίλ και μπορεί επίσης να δει και ένα ιστορικό από τις προηγούμενες του παραγγελίες. Μία μελλοντική λειτουργία η οποία θα είναι πολύ χρήσιμη στον καιρό που ζούμε είναι να μπορεί ο κάθε πελάτης να πληρώνει τον λογαριασμό ηλεκτρονικά» καταλήγουν.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!