Στη διαδικτυακή εκδήλωση New Deal Europe 2021 που διοργάνωσε ο ΕΟΤ συμμετείχε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο πλαίσιο στοχευμένων ενεργειών εξωστρέφειας και προβολής των Θεσσαλικών τουριστικών πόρων και προορισμών στις αγορές του εξωτερικού. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό γεγονός, την περίοδο αυτή, το οποίο ήταν αφιερωμένο στις χώρες της Βαλκανικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότεροι από 350 φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού από 38 χώρες και πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 3.000 διαδικτυακές συναντήσεις. Από τη χώρα μας συμμετείχαν οι Περιφέρειες Θεσσαλίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Ηπείρου και Στερεάς Ελλάδας, μετά από σχετική πρόσκληση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Ιωάννης Μπουτίνας δήλωσε ότι η χρονιά που πέρασε ήταν για την Θεσσαλία, τη χώρα μας και την παγκόσμια κοινότητα μια πρωτόγνωρη και ανατρεπτική χρονιά. «Υγειονομικά πρωτόκολλα, ταξιδιωτικοί περιορισμοί, κοινωνική αποστασιοποίηση είναι η νέα πραγματικότητα με την οποία βρισκόμαστε αντιμέτωποι, λόγω της νόσου covid-19. Παράλληλα η ανάγκη για επικοινωνία, για συναναστροφή, για ταξίδια δεν ήταν ποτέ πιο έντονη, γεγονός που καταγράφεται στις τάσεις της παγκόσμιας ταξιδιωτικής αγοράς. Η Θεσσαλία μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με ασφάλεια».
Η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη δήλωσε: «Η Περιφερειακή Αρχή το διάστημα αυτό δεν επαναπαύτηκε αλλά αντιθέτως, στρατευτήκαμε και ενώσαμε τις δυνάμεις μας για τον τουρισμό. Σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς προχωρούμε σε στοχευμένες δράσεις προβολής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έτοιμοι για την επανεκκίνηση του τουρισμού και διεκδικώντας με αξιώσεις το μερίδιο που μας αναλογεί σε επιλεγμένες τουριστικές αγορές».
Σύμφωνα με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας το οποίο βρίσκεται υπό διαρκή αξιολόγηση και επικαιροποίηση, με στοχευμένες παρεμβάσεις όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο, η προβολή των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας θα συνεχιστεί το αμέσως προσεχές διάστημα με ιδιαίτερη έμφαση σε δράσεις που προωθούν και προβάλλουν ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προτάσεις για ειδικό κοινό. Δράσεις που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών μέσω κυρίως του ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) αλλά και δράσεις που στοχεύουν στην προστασία και τη διασφάλιση της πολιτιστικής ποικιλότητας του τόπου, αναδεικνύουν την υλική και άυλη πολιτιστική κληρονομιά συνδέοντας τον τουρισμό με την παράδοση, τα ήθη, τα έθιμα, την ιστορία, τη θρησκεία, τον πολιτισμό, την παιδεία, τον αθλητισμό, τα τοπικά μας προϊόντα, τη γαστρονομία, τους κατοίκους και τις ασχολίες τους αλλά και με κάθε γνήσιο και αυθεντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τη Θεσσαλία ως τουριστικό προορισμό στο σύνολό της, δημιουργώντας έτσι ταυτότητα προορισμού.
Μήπως η χώρα ν΄ αρχίσει να παράγει καινοτόμες υπηρεσίες πέρα από το να υποδύεται την παγκόσμια ξαπλώστρα. Ο τουρισμός και το real estate όπως δείχνουν τα σημάδια θα περάσουν μία δεκαετία άγριας κρίσης.