Το Γραφείο καταγγελιών της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου ξεκίνησε τη λειτουργία του πριν 12 χρόνια. Από τότε χειρίστηκε με επιτυχία πάνω από 20.000 αναφορές – καταγγελίες – ερωτήματα καταναλωτών και συνέβαλε στην σωστή λειτουργία της αγοράς.
Η λειτουργία του Γραφείου βασίζεται αποκλειστικά στην εθελοντική προσφορά των μελών της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και των Νομικών της Συμβούλων.
ΑΝΑΦΟΡΕΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 2019-22
Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας 432
Τραπεζικές υπηρεσίες 352
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και Internet 259
Φυσικό αέριο 189
Τρόφιμα, σούπερ μάρκετ 186
Ηλεκτρονικές απάτες 185
Ύδρευση – ΔΕΥΑΜΒ 158
Εισπρακτικές εταιρείες 51
Ελαττωματικά προϊόντα 38
Τουριστικές υπηρεσίες – εστίαση 24
Κακή παροχή υπηρεσιών 18
Παραπλανητική διαφήμιση 12
Διάφορα 119
ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΦΟΡΩΝ 2023