Η Eurobank πρωτοπορεί, προσδιορίζει τη νέα αντίληψη στην Τραπεζική και απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις προτάσσοντας την ανάπτυξη με κοινωνικό αποτύπωμα και τεχνολογία αιχμής.
Με σταθερή στόχευση τη βιώσιμη ανάπτυξη για όλους και την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών για την υποστήριξη ενός ανθρωποκεντρικού μοντέλου εξυπηρέτησης, η Eurobank υιοθετεί την προσέγγιση Phygital.
Στόχος είναι να μεγιστοποιηθεί ο θετικός αντίκτυπος στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία του πελάτη από την αξιοποίηση των μεγάλων δυνατοτήτων που παρέχει σήμερα η τεχνολογία και της πολυετούς εμπειρίας που διαθέτει το υψηλής κατάρτισης προσωπικό του Ομίλου.
Σήμερα, Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024, η Διοίκηση της Eurobank, στο πλαίσιο της τριήμερης περιοδείας της στη Θεσσαλία, εγκαινιάζει το κατάστημα Phygital στη Λάρισα, Μ. Αλεξάνδρου & Κούμα. Τα πρώτα Phygital καταστήματα της Τράπεζας στην Αθήνα, στην οδό Βουκουρεστίου και στην οδό Κοραή, άνοιξαν πύλες το Νοέμβριο του 2021. Τον Οκτώβριο του 2022 εγκαινιάστηκε το νέο Phygital κατάστημα της Eurobank στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, ενώ, σταδιακά, η νέα γενιά καταστημάτων αναπτύχθηκε περαιτέρω στην Αθήνα και επεκτάθηκε γεωγραφικά στη Χαλκιδική, την Πάρο και την Αλεξανδρούπολη. Σήμερα, σε όλη τη χώρα, λειτουργούν συνολικά 10 future branches.
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, επισημαίνει ότι τα νέας γενιάς καταστήματα δημιουργούν μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, διευκολύνοντας τις συναλλαγές με την ενσωμάτωση των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών, τονίζοντας πως η υιοθέτηση έξυπνων λύσεων και η ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών αποτελεί οδηγό στη αναπτυξιακή στρατηγική της Eurobank. Σύμφωνα με τον κ. Ι. Γιαννακλή, έτσι διασφαλίζεται ο διαχρονικός στόχος της Τράπεζας που είναι να βρίσκεται πάντα κοντά στον πελάτη, με εξατομικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα, εξασφαλίζοντας μια πρωτοποριακή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα νέας εποχής αλλά και μέσω του ολοκληρωμένου δικτύου ψηφιακών καναλιών που διαρκώς αναβαθμίζει η Τράπεζα.
Τα future branches, η νέα γενιά καταστημάτων της Eurobank, εξυπηρετούν τους πελάτες με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία τραπεζικής εξυπηρέτησης, πάντα στη βάση ενός ανθρωποκεντρικού μοντέλου λειτουργίας. Η τεχνολογία εξασφαλίζει ακόμη πιο εύκολες συναλλαγές, προσφέροντας στους πελάτες και το προσωπικό της Τράπεζας το χρόνο και το χώρο να αναπτύξουν σχέσεις ουσίας και προστιθέμενης αξίας. Στα future branches, τα παραδοσιακά γκισέ καταργούνται και αντικαθίστανται από διαδραστικά service bars για τις απλές συναλλαγές, ενώ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο υποδοχής, οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω φιλικών στη χρήση οθονών. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα προσωπικής συζήτησης με τα στελέχη της Τράπεζας σε χώρους που διασφαλίζουν ιδιωτικότητα και ησυχία. Τα νέας γενιάς καταστήματα έχουν δημιουργηθεί με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον. Οι φιλόξενοι χώροι είναι κατασκευασμένοι από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, συνδυάζοντας τις νέες τάσεις στο design ενώ εφαρμόζεται ένα νέο μοντέλο λειτουργίας που ενσωματώνει στοιχεία βιώσιμης ανάπτυξης. Η χρήση ψηφιακών μέσων εξαλείφει το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων μειώνουν στο ελάχιστο τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.
Η νέα προσέγγιση της Eurobank στην Τραπεζική συνδυάζει ιδανικά την επένδυση στην τεχνολογία με την αξιοποίηση της φυσικής παρουσίας, προσφέροντας τις βέλτιστες πρακτικές. Το νέο μοντέλο είναι η κατάληξη μιας πολυετούς και συστηματικής επένδυσης της Τράπεζας στην τεχνολογία. Μόνο την τελευταία τριετία με επενδύσεις άνω των €300 εκατ. σε επίπεδο Ομίλου, για έργα τεχνολογίας και με οδηγό μια φιλοσοφία καινοτομίας και πρωτοπορίας που υπηρετεί πιστά εδώ και πλέον τρεις δεκαετίες, η Εurobank παραμένει δίπλα στον πελάτη 24/7 με υπηρεσίες, διαθέσιμες πάντα και παντού μέσω των ψηφιακών καναλιών m-Banking και e-Banking, πάντα σε συνδυασμό με την ανθρώπινη επαφή. Με σταθερή εστίαση σε mobile – first υπηρεσίες, μέσω του Eurobank mobile app διαθέτει πληθώρα ψηφιακών υπηρεσιών που ολοκληρώνονται μέσω της οθόνης του κινητού, όπως άνοιγμα του πρώτου λογαριασμού, 1.800 συναλλαγές και αιτήσεις νεών προϊόντων, ανέπαφες πληρωμές μέσω Apple pay και Google Pay™ κ.ά.. Επιπλέον, διαθέτει εξειδικευμένες mobile υπηρεσίες και το €pistrofi app, την εφαρμογή για το πρόγραμμα loyalty. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking που εισήγαγε, πρώτη, η Eurobank στην ελληνική αγορά με μεγάλη απήχηση και με την οποία εξυπηρετούνται ήδη 20.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και 8.000 πελάτες Personal Banking, διευκολύνοντας αισθητά και την e-χρηματοδότηση για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα. Οι ίδιες υπηρεσίες παρέχονται και σε πελάτες του εξωτερικού ενώ υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών με ειδικές ικανότητες από εξειδικευμένους συμβούλους εκπαιδευμένους στην ελληνική νοηματική γλώσσα.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!