Η Περιφέρεια Θεσσαλίας εγκαινιάζει το 2016 μία νέα εποχή για την παρουσία της στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, υιοθετεί μια πιο ενεργητική προσέγγιση των εκθέσεων, όπου θα δίνεται περισσότερη έμφαση στην πρωτότυπη προβολή, στις δημόσιες σχέσεις και στην υλοποίηση παράλληλων εκδηλώσεων. Στόχος της είναι οι διεθνείς εκθέσεις να αποτελέσουν εργαλείο προώθησης και προβολής του brand «Θεσσαλία» και διαπροσωπικών (Β2Β) συναντήσεων με tour operators και πολλαπλασιαστές πληροφόρησης και όχι έναν απλό τόπο διανομής φυλλαδίων.
Αποτελεί αναμφισβήτητα, μια νέα πρόκληση για την Περιφέρεια Θεσσαλίας, να εντατικοποιηθούν για το 2016 οι προσπάθειες προβολής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής, προωθώντας όλες τις μορφές τουρισμού ώστε να ενισχυθούν οι τουριστικές ροές, που θα δώσουν ανάσα στην οικονομική δραστηριότητα αυτή την δύσκολη περίοδο για την χώρα.
Η εξασφαλισμένη μεγάλη συμμετοχή φορέων, επιχειρήσεων και κοινού στις εκθέσεις αυτές, προσφέρει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις, να συνάψουν επαγγελματικές συμφωνίες, να προβάλουν το τουριστικό τους προϊόν στην παγκόσμια αγορά, αλλά και να προσεγγίσουν στοχευμένα τις μεγάλες «τουριστικές αγορές» με μετρήσιμα ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα.
Μέσα στη φιλοσοφία αυτή η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς του τουρισμού και του επιχειρηματικού κόσμου, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να καταστεί περισσότερο ανταγωνιστική η παρουσία της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με μια σειρά δράσεων, που είναι άμεσα συνυφασμένες με την τουριστική της ταυτότητα. Παράλληλα, συγκεντρώνει ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία των επισκεπτών προκειμένου να λαμβάνουν τα newsletter και όλες τις νέες πληροφορίες, σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειάς μας.
Αυτή η νέα στρατηγική φέρει τη σφραγίδα του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού, που δίνει μεγάλη βαρύτητα στον τουριστικό τομέα, γιατί πιστεύει ότι μέσα από την στοχευμένη προβολή της Θεσσαλίας σε Ελλάδα και Εξωτερικό, με συνέργεια όλων των φορέων αλλά και την υλοποίηση έργων υποδομής και πολιτισμού καθώς και τη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων διεθνούς εμβέλειας, μπορεί να δώσει ώθηση στην εθνική προσπάθεια και να δούμε άμεσα, απτά και ουσιαστικά αποτελέσματα.
Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πετυχημένη λειτουργία του νέου portal της Περιφέρειας Θεσσαλίας www.gothessaly.gr, με το δυναμικό διαδραστικό site, το οποίο συνεχώς εμπλουτίζεται. Ένα portal που δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις και τους φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό στη Θεσσαλία, να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσα από ένα κοινό μέσο με παγκόσμια εμβέλεια.
Λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους και τις προτεραιότητες που έχουν τεθεί, όπως επίσης τη χώρα διοργάνωσης, το προφίλ και την επισκεψιμότητα των διεθνών τουριστικών εκθέσεων, τον αριθμό των συνεκθετών/συμμετεχόντων, τη δυνατότητα προσέγγισης σημαντικών εταίρων, τις αεροπορικές συνδέσεις με ευρωπαϊκούς κ.ά προορισμούς, τις προτάσεις των Φορέων και τους δεδομένους οικονομικούς πόρους, η Περιφέρεια Θεσσαλίας το 2016, πρόκειται να συμμετάσχει στις παρακάτω Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις:
• ΙΣΡΑΗΛ, IMTM (Τελ-Αβίβ, 09-10/02/2016).
• ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, HOLIDAY & SPA ΕΧΡΟ (Σόφια, 11-13/02/2016).
• ΣΟΥΗΔΙΑ, GREKLAND PANORAMA (Στοκχόλμη, 12-14/02/2016).
• ΤΣΕΧΙΑ, HOLIDAY WORLD (ΠΡΑΓΑ 18-21/02/2016).
• ΣΕΡΒΙΑ, ITTFA – SAJAM TURIZMA (Βελιγράδι, 18-21/02/2016).
• ΡΟΥΜΑΝΙΑ, TΤR-Spring Edition (Βουκουρέστι, 25-28/02/2016)
• ΓΕΡΜΑΝΙΑ, Ι.Τ.Β. (Βερολίνο, 09-13/03/2016, επαγγελματική).
• ΓΑΛΛΙΑ, SALON MONDIAL DU TOURISM (Παρίσι,17-20/03/2016)
• ΜITT, (Μόσχα, 23-26/03/2016).
• ΚΥΠΡΟΣ, ΤΑΞΙΔΙ (Λευκωσία, Απρίλιος-Μάιος 2016).
• T.Τ.G. INCONTRΙ (Ρίμινι, 13-15/10/2016, επαγγελματική).
• Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ – W.T.M. (Λονδίνο 07-09/11/2016, επαγγελματική).
• ΠΟΛΩΝΙΑ, GRECKA PANORAMA (Βαρσοβία, Δεκέμβριος 2016).