«Να τρώτε για να μην λιποθυμάτε!», είναι το μήνυμα πορτογαλικής εταιρίας σιδηροδρόμων προς το επιβατικό της κοινό, μετά τα συχνά λιποθυμικά επεισόδια ταξιδιωτών, τα οποία προκαλούν σοβαρές καθυστερήσεις στα δρομολόγια των τραίνων τις ώρες αιχμής της κυκλοφορίας.
«Η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών που δεν έχουν προγευματίσει, μπορεί να επηρεάσει το ταξίδι των συνεπιβατών τους!» αναγράφεται στις αφίσες της εταιρίας Fertagus, της οποίας τα τραίνα συνδέουν τη Λισαβόνα με τη Σετούμπαλ, περίπου 50 χλμ. νότια της πρωτεύουσας.
Για να συνδυάσει τα λόγια με τις πράξεις, η εταιρία προβλέπει τη διανομή μήλων και γιαουρτιών στο πλαίσιο της εκστρατείας ευαισθητοποίησης.
Σύμφωνα με τη Fertagus, 46 επιβάτες λιποθύμησαν φέτος κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, προκαλώντας συνολική καθυστέρηση 209 λεπτών για 51 τραίνα, εξήγησε η Ρακέλ Σάντος, διευθύντρια μάρκετινγκ της Fergagus στο ραδιοφωνικό σταθμό TSF.
“Τα περισσότερα κρούσματα αφορούσαν άτομα με έλλειψη σακχάρου, που επί ώρες ήταν νηστικά”, πρόσθεσε διευκρινίζοντας ότι γενικά, οι λιποθυμίες παρατηρούνται “το πρωί, τις ώρες αιχμής της κυκλοφορίας. Συχνά, δεν είναι δυνατόν ο επιβάτης να βγει αμέσως από το βαγόνι, με συνέπεια να προκαλούνται καθυστερήσεις” των τραίνων που ακινητοποιούνται μόλις ηχήσει ο συναγερμός.
Η Fertagus δεν διστάζει εξάλλου να συστήνει στους επιβάτες να βγαίνουν από το τραίνο μόλις αισθανθούν αδιαθεσία για να ζητήσουν βοήθεια στον σιδηροδρομικό σταθμό παρά να μένουν μέσα στο βαγόνι.
skai.gr