Η επιστροφή του Λαρς φον Τρίερ στις Κάννες ήταν για αρκετούς πολυαναμενόμενη, αλλά η προβολή του νέου του φιλμ προκάλεσε κάτι πρωτοφανές για το φεστιβάλ. Τουλάχιστον έτσι περιγράφει τη σκηνή το Indiewire και μερικοί ακόμη ανταποκριτές και κριτικοί που έδωσαν το παρών στην προβολή του «Τhe House that Jack Built». Με την ιστορία ενός κατά συρροή δολοφόνου, τον οποίο υποδύεται ο Ματ Ντίλον, ο Δανός σκηνοθέτης έφερε τον τρόμο και το gore στις Κάννες. Αλλά, πολλοί δεν άντεξαν… Τουλάχιστον εκατό θεατές αποχώρησαν πολύ ενοχλημένοι και σοκαρισμένοι στα μισά της ταινίας.
Όσοι είχαν εισιτήριο για το Grand Théâtre Lumière είχαν προειδοποιηθεί πως η ταινία περιέχει ακατάλληλες σκηνές και βία, αλλά μάλλον κανείς δεν περίμενε τόσες ακρότητες.
Μερικοί από τους θεατές έγραψαν στο Twitter για εμετικό περιεχόμενο και για ταινία που δεν θα έπρεπε να είχε γίνει ποτέ. Eπίσης αναφέρεται πως αν και οι πρώτοι εκατό έφυγαν μετά από μια συγκεκριμένη σκηνή, τελικά πριν το τέλος της ταινίας είχε αδειάσει η μισή αίθουσα των 2.400 θέσεων. Τα spoilers δεν είναι πολλά, αλλά υπάρχουν αναφορές για ακρωτηριασμούς, ακόμη και παιδιών. «Αποκρουστικό, τοξικό σκουπίδι» έγραψε ο κριτικός του theplaylist που λέει πως είναι προτιμότερο κανείς να κάνει απόψυξη στο ψυγείου του παρά να δει το φιλμ αυτό.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως ο Τρίερ είχε δηλώσει πως έμπνευσή για την ταινία ήταν ο Ντόναλντ Τραμπ. Σύμφωνα με μια συνέντευξή του, το «House That Jack Built» υποτίθεται ότι κάνει παραλληλισμούς με την τρέχουσα πολιτική κατάσταση στις ΗΠΑ – ιδιαίτερα μετά την άνοδο του νέου προέδρου. Μιλώντας στον Guardian την εποχή εκείνη, ο σκηνοθέτης είπε ότι η ταινία θα καυτηρίαζε το πόσο κακή και χωρίς ψυχή είναι η ζωή. Στην ίδια συνέντευξη ο Λαρς φον Τρίερ είχε χαρακτηρίσει τον Τραμπ «αρουραίο». Δείτε το τρέιλερ που μάλλον κάνει αρκετά κατανοητές τις ενστάσεις όσων είδαν όλο το φιλμ. Βέβαια υπάρχουν και οι φανς του προκλητικού σκηνοθέτη που πραγματικά έχουν ενθουσιαστεί με όσα γράφονται.
Πηγή: www.lifo.gr
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
Ἀφοῦ, στὸ πλαίσιο ἑνὸς μηδενιστικοῦ καὶ ἰσοπεδωτικοῦ «politically correct», θεωρεῖται «τέχνη» καὶ γνώρισμα «ἐξευγενισμένης καὶ ἀνώτερης κουλτούρας» ἡ κοσμοθεώρησις κάθε ψυχοσυναισθηματικὰ διαταραγμένου ἀνθρώπου, καλὰ νὰ πάθουν. Τὸ δὲ γεγονὸς ὅτι δὲν ὑπέστησαν ἰσχυρὸ σοκ μετὰ σπασμῶν ὅλοι, ἀνεξαιρέτως, οἱ θεατὲς εἶναι ἐξαιρετικὰ ἀνησυχητικό. Ἐν πάσῃ περιπτώσει, καθένας ἄς ψαχτῆ μόνος του..!
Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΩΦΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ