Τα Κέντρα Μελέτης αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια ως μία λύση προς τους εργαζόμενους γονείς που δεν έχουν χρόνο να βοηθήσουν τα παιδιά τους στην οργάνωση και την μελέτη των μαθημάτων τους.
Οι γονείς οφείλουν να επιλέξουν το κατάλληλο κέντρο για την μελέτη των παιδιών τους. Το ζητούμενο δεν είναι τα κέντρα μελέτης να γίνουν μία προέκταση της σχολικής τάξης ή να υπακούν στη φιλοσοφία των φροντιστηρίων.
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός τους είναι να δημιουργήσουν τις σωστές βάσεις και να μάθουν στα παιδιά πώς να μαθαίνουν. Η μάθηση και η γνώση είναι μία διαδικασία χαράς. Τα παιδιά στο σχολείο ακολουθούν ένα γραμμικό τρόπο μάθησης που δεν αφήνει περιθώρια να αναπτύξουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη. Συνεπώς, μην επιλέξετε τα κέντρα μελέτης έχοντας στο μυαλό σας το πρότυπο του σχολείου. Από τη στιγμή που έχετε την ευκαιρία να επιλέξετε κάντε το σωστά.
Τα παιδιά μαθαίνουν οργάνωση σε πλαίσιο με συγκεκριμένους στόχους, κατανοώντας ότι η καθημερινή μελέτη είναι από τα βασικότερα καθήκοντα της ζωής τους και είναι προσωπική τους υπόθεση.
Η διδασκαλία από παιδαγωγούς είναι εξατομικευμένη και το πρόγραμμα του κάθε παιδιού διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του. Tο μαθησιακό και γνωστικό κομμάτι ενισχύεται με επιπλέον δραστηριότητες εμπλουτισμού και εμπέδωσης της ύλης.
Το σύστημά μας βοηθά τους μαθητές να οργανωθούν και να αποδώσουν, προσφέροντάς τους εναλλακτικούς τρόπους παρακίνησης.
Αποστολή μας είναι όχι μόνο ο έλεγχος και η προετοιμασία των μαθημάτων της επόμενης ημέρας αλλά και η κάλυψη τυχόν γνωστικών κενών. H αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Τα ελλείμματα που δημιουργούνται από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σε βασικές γνωστικές δεξιότητες λειτουργούν αθροιστικά και συχνά συμβάλλουν στην χαμηλή αυτοεκτίμηση του παιδιού. Στόχος μας είναι η έμπρακτη βελτίωση μαθησιακής και σχολικής επίδοσης, συμβάλλοντας σημαντικά στην αυτοεκτίμηση του παιδιού.
Οι λίγοι μαθητές είναι επιλογή μας. Είμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, χτίζοντας καθημερινά μια ουσιαστική διαπροσωπική σχέση μαζί του. Τα παιδιά έχουν όσο ατομικό χρόνο χρειαστεί για τον μαθησιακό έλεγχο, τη διεκπεραίωση των εργασιών, καθώς και για εξάσκηση.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι:
• Να βοηθήσει τον μαθητή να διαβάσει και να κατανοήσει κάθε μάθημα και στη συνέχεια να τον εξετάσει για να επαληθεύσει ότι το έμαθε.
• Να καθοδηγήσει τον μαθητή στη λύση των ασκήσεων και να επιλύσει τις απορίες του.
• Να εντοπίσει αδυναμίες και μαθησιακά κενά και να τα καλύψει.
• Να προετοιμάσει τον μαθητή για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας έτσι ώστε να μην έχει καθόλου διάβασμα στο σπίτι.
• Να μάθει το παιδί να σκέφτεται και να οργανώνει το διάβασμα του.
Κέντρο Απασχόλησης, Μάθησης και Λόγου «ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΖΕΙ»
Αβέρωφ 4 – Καλαμπάκα
Τηλ.: 2432025325, 6948176524
Υπεύθυνοι: Καραθανάση Μαρίνα και Μακρής Βασίλης
Ώρες πληροφοριών και εγγραφών: 10:00-14:00 και 17:00-20:00