Στο ζεστό και όμορφο περιβάλλον του King Café στη Διάβα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου μια ενδιαφέρουσα ενημέρωση για τα φυτικά καλλυντικά της γαλλικής εταιρίας Yves Rocher.
Με “συστατικά” την καλή παρέα, τη διάθεση αλλά και τη «δίψα» για ενημέρωση γύρω από τον μαγικό κόσμο της ομορφιάς, πολλές κυρίες αλλά και νέες κοπέλες παρακολούθησαν την επίδειξη των καλλυντικών της Yves Rocher.
Έτσι, με συντροφιά το καφεδάκι και τα νόστιμα εδέσματα, όλες οι παραβρισκόμενες απόλαυσαν την περιποίηση προσώπου που έγινε από τα έμπειρα χέρια της αισθητικού κ. Ελένης Κουτή σε μια κυρία, και «εκμεταλλεύτηκαν» τις πολύχρονες γνώσεις της καθώς και πολλά μυστικά για την περιποίηση και φροντίδα του δέρματός τους.
Η διοργάνωση της επίδειξης έγινε από την Ελευθερία Γεωργίου, η οποία είναι αντιπρόσωπος της εταιρείας.
Στην έναρξη της επίδειξης η Ελευθερία ευχαρίστησε όλες τις κυρίες για την παρουσία τους και στη συνέχεια έδωσε τον λόγο στην κ. Ελένη Κουτή.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στον χώρο υπήρχε και ειδική συσκευή, ο ανιχνευτής, στον οποίο όποια κυρία επιθυμούσε μπορούσε να δει τα προβλήματα της επιδερμίδας της και να ακούσει τις χρήσιμες συμβουλές και προτάσεις της κ. Ιωάννας Κουτή.
Λίγα λόγια για τον Yves Rocher
Από παιδί, στο χωριό όπου γεννήθηκε στην καρδιά της Βρετάνης, αντιμετώπιζε με ένα μοναδικό βλέμμα τη φύση. Γοητευμένος από ένα βοτανολόγο πρόγονό του, που παρατηρούσε, βελτίωνε τις γνώσεις του, βυθιζόταν στα μυστικά εκατοντάδων φυτών…
Τότε του ήρθε μια ιδέα: το άπειρο δυναμικό της φύσης θα μπορούσε να αποδειχτεί μια αληθινή πηγή ομορφιάς για τις γυναίκες. Παρασκεύαζε λοιπόν στην οικογενειακή αποθήκη, μια απλή πομάδα με βάση ένα φυτό… ήταν η ιδρυτική πράξη μιας νέας ιδέας στην αγορά των καλλυντικών, μια επιτυχία χωρίς προηγούμενο που ο Yves Rocher θα βάπτιζε Cosmétique Végétale.
Το 1959, ο Yves Rocher είχε μια νέα επαναστατική ιδέα: να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξάρτητα από την ηλικία τους, το μέρος που ζούσαν ή την κοινωνική τους καταγωγή, άμεση πρόσβαση στα προϊόντα του. Μια ιδέα απλή, αλλά ταυτόχρονα διαφορετική μιας που σε αυτή την εποχή, στη γαλλική αγορά τα προϊόντα ομορφιάς απευθύνονταν μόνο σε μια κοινωνική ελίτ.
Ο Yves Rocher ανακάλυψε μια διαφορετική οδό που εκδημοκράτιζε μια και για πάντα τα καλλυντικά: την πώληση από απόσταση. Το 1969 θέλοντας να μείνει πιστός στη διανομή του, ο Yves Rocher εγκαινίαζε και το πρώτο του κατάστημα.
Περίπου 50 χρόνια αργότερα, η ιδέα του αποδείχτηκε σωστή.
Αυτό που επιθυμεί η εταιρεία Yves Rocher είναι:
• Να αποδώσει αξία σε κάθε προσωπικότητα: ώστε κάθε γυναίκα να είναι ελεύθερη να ζήσει την ομορφιά της με τον τρόπο της, να ξανά-ανακαλύπτει χωρίς διακοπή αυτή την ομορφιά, με διάφορους τρόπους αλλά παραμένοντας 100% πάντοτε ο εαυτός της
• Να ανταποκρίνεται σε όλες τις επιθυμίες ομορφιάς των γυναικών: φύση, γκλάμουρ, σέξι, τάσεις, κομψότητα, και όλα αυτά κάθε φορά! Κάθε ημέρα, μαθαίνουμε τη νέα τους γλώσσα, ακολουθούμε την εξέλιξη των επιθυμιών τους και όταν αυτό είναι δυνατόν τις προλαβαίνουμε!
• Να καινοτομεί διαρκώς: να φανταζόμαστε μοναδικές και αποτελεσματικές απαντήσεις, σειρές προϊόντων που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη, με προσιτές τιμές: αφού, από πάντοτε, είμαστε πεπεισμένοι ότι η αποτελεσματικότητα ενός προϊόντος πρέπει να διαβάζεται στο πρόσωπο και όχι στην ετικέτα.
• Να συνδυάζει την ομορφιά και την οικολογία: να προτείνουμε προϊόντα που σέβονται το περιβάλλον, τόσο στην κατασκευή τους όσο και στη χρήση τους, που επιτρέπουν στις γυναίκες να καταναλώνουν διαφορετικά, με σκέψη για τον πλανήτη. Αλλά χωρίς να κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!