Στο 158ο φύλλο της εφημερίδας «Τα Μετέωρα», που κυκλοφόρησε στις 1 Αυγούστου 1997, υπήρχαν μεταξύ άλλων και τα εξής θέματα:
ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ στην πρώτη σελίδα ο εκδότης των Μετεώρων, Κώστας Αλεξιάδης, στηλιτεύει την τουριστική περίοδο στην Καλαμπάκα. Το άρθρο έχει τίτλο «Δεν πάμε καλά», και ο κ. Αλεξιάδης επισημαίνει ότι λάθη επί λαθών και η αδιαφορία γονάτισαν την πόλη, παρουσιάζοντας μια εικόνα παρακμής στην Καλαμπάκα. Αναλυτικά γράφει: «Καθώς άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την τουριστική περίοδο, ο απολογισμός φαίνεται ήδη ολέθριος για την πόλη της Καλαμπάκας και την ευρύτερη περιοχή της. Οι επιπτώσεις μάλιστα δεν επηρεάζουν μόνο αυτούς που ασχολούνται με τον τουρισμό, αλλά ολόκληρη την οικονομική και κοινωνική πορεία της πόλης. Μέχρι τώρα οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό περίμεναν τον μήνα Ιούλιο για να πάρουν κάποια ανάσα. Δυστυχώς όμως και ο Ιούλιος ακολούθησε την ίδια πορεία με τους προηγούμενους μήνες. Μια πορεία οικονομικής δυσπραγίας και κοινωνικών αναταραχών…».
«ΟΧΙ» ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ απάντηση του Δημάρχου Καλαμπάκας κ. Ηλία Καχριμανίδη στην πεζοδρόμηση κεντρικών οδών της Καλαμπάκας, έστω και υπό δοκιμαστική μορφή. Τη στιγμή που η Δημοτική Αρχή των Τρικάλων προχωρεί στην πεζοδρόμηση και άλλων οδών εκτός από τις ήδη υπάρχουσες, η Καλαμπάκα φαίνεται να μην έχει τη διάθεση για μια τέτοια καινοτομία. Παρά τις συνεχείς πιέσεις συλλογικών φορέων και προσώπων η Δημοτική Αρχή εκτιμάται ότι μάλλον φοβάται το πολιτικό κόστος και δεν προχωρά στις πεζοδρομήσεις.
ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΒΟΤΑΝΟ στον κόσμο βρίσκεται στη θέση Καραβάς ή Καραβά κοντά στο Μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου Μετεώρων και ο Βοτανολόγος του Πανεπιστημίου της Πάτρας κ. Φάνης Κωνσταντινίδης ψάχνει απεγνωσμένα να το βρει. Ο κ. Κωνσταντινίδης επισκέφθηκε ήδη μια φορά την πόλη μας, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να εντοπίσει τη θέση Καραβάς ή Καραβά, γι’ αυτό και ζητεί τη βοήθεια οποιουδήποτε γνωρίζει τη θέση αυτή να τον πληροφορήσει σχετικά.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΕΙΤΑΙ αυτό τον καιρό από τον ΟΣΕ προβλέπει τη σιδηροδρομική ένωση Ηγουμενίτσας – Καλαμπάκας με δύο ενδιάμεσους σταθμούς. Οι εργασίες κατασκευής της γραμμής αναμένεται ν’ αρχίσουν το έτος 2000.
ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ της περασμένης Τρίτης η ομάδα των Μετεώρων μετά από 8ήμερη παραμονή στην Μπεζούλα Καρδίτσας όπου πραγματοποιήθηκε το βασικό στάδιο της προετοιμασίας. Η δουλειά που έγινε εκεί χαρακτηρίζεται από τους υπευθύνους της ομάδας αρκετά καλή ώστε να μπουν οι βάσεις για μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Δ’ Εθνικής κατηγορίας, ένα πρωτάθλημα που θα είναι σαφώς πιο δύσκολο από αυτό της Α’ ΕΠΣΤ και το οποίο θα έχει πιο πολλές ιδιαιτερότητες.
Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ τερματοφύλακα Χρ. Τσικέλη στη Σαρακίνα δεν πραγματοποιήθηκε τελικά. Ο πρώην τερματοφύλακας των Μετεώρων την επόμενη αγωνιστική περίοδο θα υπερασπίζεται την εστία της Διάβας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΕΔΩ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!