Σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αρ. 1847/51107/26.04.2016 Υ.Α. (ΦΕΚ 1275 Β΄), μετά ολοκλήρωση της καταβολής της ενίσχυσης, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στα άρθρα 16 και 18 της προαναφερόμενης ΥΑ, οι παραγωγοί δύναται να υποβάλλουν σχετική «ένσταση» κατά των αποτελεσμάτων πληρωμής.
Οι «ενστάσεις» υποβάλλονται από Τετάρτη 04.01.2017 και εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών (μέχρι και 18.01.2017) στις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις, Περιφερειακές Μονάδες ή Νομαρχιακές Μονάδες του ΟΠΕΚΕΠΕ είτε στους πιστοποιημένους φορείς υποβολής αιτήσεων, με την υποχρέωση των τελευταίων να τις αποστείλουν στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΕΠΕ εντός (5) πέντε εργάσιμων ημερών
Η υποβολή των «ενστάσεων» συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όπου απαιτείται, τα οποία :
◦ θα ελεγχθούν ως προς την ιδιότητα του “άμεσα συνταξιούχου”, στο πλαίσιο του κριτηρίου επιλεξιμότητας σύμφωνα με το οποίο δεν κρίνονται δικαιούχοι ένταξης και πληρωμής όσοι «έχουν αποχωρήσει από την ενεργό επαγγελματική δραστηριότητα».
◦ θα αξιολογηθούν στο πλαίσιο της ισχύουσας διαδικασίας διοικητικών Πράξεων (ΔΠ) όσον αφορά το αίτημα διόρθωσης αίτησης πληρωμής.