Σχεδόν εννιά µήνες µετά από την υπογραφή της σύµβασης για την αποκατάσταση της γέφυρας Καλαµπάκας – Διάβας και τη διαµόρφωση της κοίτης του Πηνειού, δόθηκε στις 10.30 π.μ. στην κυκλοφορία η γέφυρα.
Για τον σκοπό αυτό βρέθηκαν στη γέφυρα ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης, ο Δήμαρχος Καλαμπάκας Χρήστος Σινάνης, Αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί και Περιφερειακοί Σύμβουλοι, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
Αρκετός κόσμος πέρασε από τη γέφυρα με οχήματα τα πρώτα λεπτά μετά το άνοιγμά της, την ιστορική αυτή ημέρα για τον τόπο μας, καθώς δεκαπέντε μήνες μετά την κατάρρευσή της (από τη θεομηνία της 16ης Ιανουαρίου 2016) μπαίνει τέλος στην ταλαιπωρία των δημοτών.
Πρώτοι με ΙΧ πέρασαν οι αδερφοί Γιώργος και Βασίλης Βλαχογιάννης, τιμής ένεκεν, κάνοντας τον σταυρό τους.
Θυμίζουμε ότι ανάδοχη εταιρεία του συνολικού έργου «Αποκατάσταση της γέφυρας στον Πηνειό ποταµό στην οδό Καλαµπάκας – Διάβας: Αποκατάσταση φερόντων στοιχείων, προστασία θεµελίων, συµπλήρωση αναχωµάτων για την διευθέτηση της κοίτης του ποταµού, τοποθέτηση ελαστοµεταλλικών εφέδρανων, επισκευή αρµών διαστολής, τοποθέτηση µεταλλικών στηθαίων ασφαλείας (Σ.Α.Ο), κατασκευή πεζοδροµίου, αποκατάσταση αποχέτευσης», είναι η «ΚΟΚΚΙΝΟΣ Α.Τ.Ε.Ε», και ότι το έργο γίνεται µε χρηµατοδότηση από πιστώσεις του Προγράµµατος Δηµοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και µε την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
Με την εργολαβία η γέφυρα εκσυγχρονίστηκε σύµφωνα µε τις ισχύουσες προδιαγραφές και συγκεκριµένα κατασκευάστηκε νέο βάθρο στη θέση αυτού που κατέρρευσε µε βαθιά θεµελίωση σε βάθος 15 µ. Επίσης, προστατεύθηκαν τα υπόλοιπα βάθρα µε κατασκευή περιµετρικώς φρεατοπασσάλων σε βάθος 8 µ., επισκευάστηκαν και τοποθετήθηκαν στη θέση τους τα τμήματα της γέφυρας που είχαν καταρρεύσει μαζί με το βάθρο, αντικαταστάθηκαν τα εφέδρανα και κατασκευάστηκαν πλάκες συνέχειας για την καλύτερη σεισµική και αντισεισµική και στατική συµπεριφορά της γέφυρας, ανακατασκευάστηκαν τα πεζοδρόµια και τοποθετήθηκαν σε αυτά στηθαία ασφαλείας και ιστοί ηλεκτροφωτισµού.
Συνεχίζονται τα έργα
Οι εργασίες θα συνεχιστούν, µια που αποµένουν να γίνουν πολλά ακόµη τόσο στο κατάστρωµα της γέφυρας, όσο και στην κοίτη του Πηνειού για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου.
Συγκεκριµένα, στη βόρεια πλευρά της γέφυρας θα τοποθετηθεί µεταλλική πεζογέφυρα, µια που η εκατέρωθεν τοποθέτηση των στηθαίων ασφαλείας στα πεζοδρόµια δεν επιτρέπει πλέον την κίνηση των πεζών.
Επιπλέον, µείζονος σηµασίας είναι η διευθέτηση της κοίτης του Πηνειού µε ζαρζανέτ, για να ενισχυθεί το έδαφος και να προστατευθούν τα βάθρα της γέφυρας.
Θυµίζουµε ότι η σύµβαση του έργου προβλέπει ότι όλες οι εργασίες θα ολοκληρωθούν µέσα σε έναν χρόνο από την υπογραφή της, δηλαδή στις αρχές του ερχόµενου Αυγούστου.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
Αυτό που ζούμε, απλά δεν υπάρχει. Από τη μια, η κοινωνία στα όρια της εξαθλίωσης μετά 15 μήνες και από την άλλη μια δημοτική αρχή να το παρουσιάζει ως success story.
15 ΜΗΝΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ?????
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ!!!!!!!!
ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ????
ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙ 15 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 30 ΧΛΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ 1 ΚΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ.
ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ.
Επιτέλους ανάσα για τους κατοίκους της Διάβας. Μπράβο σε όλους τους συντελεστές του έργου που κατάφεραν εντός χρονοδιαγράμματος να ανακουφίσουν την τοπική κοινωνία. Οι καιροί απαιτούν προσαρμογή στην πραγματικότητα και πολλή δουλειά. Τα παλαιοκομματικά μοντέλα της αλληλοσπάραξης σε αντίπαλα καφενεία δεν ταιριάζουν ούτε σε ανθρώπους που θέλουν να λανσάρονται ως μοντέρνοι και εναλλακτικοί ούτε καν σε ανθρώπους που έστω και κατ´ελάχιστον αντιλαμβάνονται ότι ο κόσμος πρέπει να πηγαίνει μόνο μπροστά, αναγνωρίζοντας την αποτελεσματικότητα από όπου κι αν προέρχεται.
ΤΟ “ΕΝΤΟΣ ΧΟΡΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ” ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ) ΗΤΑΝ ΣΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΔΛΔ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 + 4 ΜΗΝΕΣ. ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ??? ΟΕΟ????? ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ…. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΙΣ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017???? ΠΟΣΟ ΕΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΑΓΕ???