Τα γραφεία της Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλων , επισκέφτηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Μετεώρων κ. Αλέκος και οι υποψήφιοι δημοτικοί του σύμβουλοι.
Αρχικά, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τους υποδέχτηκε ο αναπληρωτής διευθυντής κ. Γιώργος Κωνσταντάκος και τους ενημέρωσε για πλήθος ζητημάτων.
Συζητήθηκαν οι δραστηριότητες που σε συνεργασία με το Δήμο, θα μπορούσαν να γεμίζουν ποιοτικά τις ελεύθερες ώρες των μικρών μαθητών, εκτός σχολικού ωραρίου, ενώ τονίστηκε η ανάγκη της κάθε συνεργασίας να φιλτράρεται πρώτα από την Υπηρεσία και έπειτα να λαμβάνουν χώρα.
Σημειώθηκαν οι αντιξοότητες σε απομακρυσμένα και ορεινά χωριά που οι μαθητές πλέον είναι μόλις 2 ή 3 άτομα. Εξηγήθηκαν οι λόγοι που δεν είναι καλό πρώτα απ’ όλα για τα ίδια τα παιδιά να εκπαιδεύονται σε ένα τόσο στενό περιβάλλον.
Τονίστηκε η αναγκαιότητα διεξαγωγής νέων παιχνιδιών μεταξύ των παιδιών με στόχο την εκμάθηση διάφορων θεματικών, όπως τα διαδραστικά παιχνίδια ανακύκλωσης και η συνεργασία με άλλες υπηρεσίες όπως η Πυροσβεστική για ολοκληρωμένες ασκήσεις αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών κλπ.
Τέλος,η ομάδα του κ. Αλέκου ενημερώθηκε για το πιλοτικό πρόγραμμα που πρόσφατα εντάχθηκε ο Νομός μας με τίτλο «Σχολικά Γεύματα» και πως αυτό μπορεί να ωφελήσει τα παιδιά.
Έπειτα, ο κ. Αλέκος και η ομάδα του επισκέφθηκαν την διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Κάκλα Βασιλική όπου είχαν μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Έγινε μία ανασκόπηση της λειτουργίας και των ιδιαιτεροτήτων των έξι σχολείων του Δήμου μας (Γυμνάσια Καλαμπάκας, Οξύνειας και Αμπελιών, Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας και ΕΠΑΛ) και σημειώθηκαν τα προβλήματα βιωσιμότητας του Γυμνάσιου Οξύνειας, το οποίο όμως η Υπηρεσία πασχίζει να το κρατάει σε λειτουργία. Η κ. Κάκλατόνισε πως είναι υπέρ της αποκέντρωσης των παιδιών από τo αστικό κέντρο της Καλαμπάκας κάτι το οποίο λειτουργεί υπέρ των ορεινών κυρίως χωριών μας και ταυτόχρονα μειώνει τις δαπάνες του νοικοκυριού.
Συζητήθηκε η σημαντικότητα της ορθής κατανομής των δαπανών μεταξύ των σχολικών μονάδων του Δήμου, των απαραίτητων επιχορηγήσεων προς αυτές αλλά και τον οικονομικό έλεγχο που ο Δήμος θα πρέπει να εκτελεί προς τα σχολεία.
Τέλος, η κ. Κάκλα ζήτησε από τον κ. Αλέκο, ως αυριανό δήμαρχο, στενή συνεργασία και στήριξη του θεσμού της Μαθητείας στα ΕΠΑΛ. Πρόκειται για ένα χρόνο πρακτικής όπου ο τελειόφοιτος μαθητής εργάζεται κανονικά, με μισθό και ασφάλεια, σε τοπικές επιχειρήσεις, στο δήμο ή σε φορείς όπου λαμβάνει έτσι,πιστοποίηση εργασίας την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει μελλοντικά θεμελιώνοντας με αυτό τον τρόπο την επαγγελματική του εμπειρία.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΛΕΚΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΣ»