H προοπτική υλοποίησης των ώριμων έργων που αφορούν στους Διευρωπαϊκούς οδικούς άξονες της Ηπείρου, εξετάστηκαν σε σύσκεψη που έγινε το απόγευμα της Πέμπτης στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπό την προεδρία του Υπουργού Κων. Καραμανλή και τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Αλέξανδρου Καχριμάνη, του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Πρέβεζας Στράτου Ιωάννου, του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη και του Τεχνικού Συμβούλου Κων. Παπαπολύζου.
Συγκεκριμένα επί τάπητος τέθηκαν: Η σύνδεση της Ιόνιας Οδού (Καμπή) με γέφυρα Καλογήρου, ο παραλιακός άξονας Πρέβεζα- Ηγουμενίτσα και η επέκταση της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά.
Όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης ενημερώνοντας τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, αλλά και σε δηλώσεις του στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, από τη σύσκεψη και την αναλυτική συζήτηση που έγινε προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα που θέτουν σε νέες βάσεις το ζήτημα των τριών αυτών οδικών αξόνων.
Το βασικότερο αφορά στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει ισχύ από το 2015, βάσει της οποίας τέθηκαν πολύ υψηλότερα όρια κίνησης οχημάτων για εγκρίσεις οδικών αξόνων τετράιχνης διατομής.
Ταυτόχρονα όμως αυτό φαίνεται να αποτελεί και ανυπέρβλητο εμπόδιο για την κατασκευή- με φορέα υλοποίησης το Υπουργείο- της επέκτασης της Ιόνιας Οδού προς Κακαβιά με τετράιχνη διατομή. Όπως ανέφερε μάλιστα ο Υπουργός το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζει το Υπουργείο και για το βόρειο τμήμα του Ε65, για το οποίο θα εκπονηθεί νέα μελέτη για το κυκλοφοριακό φορτίο, ούτως ώστε να διαπιστωθεί αν καλύπτονται τα όρια που θέτει η Ε.Ε. για χρηματοδότηση του έργου.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!