Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για μικρό χρονικό διάστημα, αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών.
Η εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:
- Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500 (ή 2111900500) όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα
- Τρίκαλα
Τηλεφωνικό Κέντρο: 2431028263 – 2431025581
Εξυπηρέτηση πελατών: 2431027262 – 2431028263 εσωτ. 223 – 2431025581 εσωτ. 223
Γραμματεία: 2431020633 – 2431028263 εσωτ. 260 – 2431025581 εσωτ. 260 τις ώρες από 07:00 έως 15:00 - Καλαμπάκα
Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ Τηλ: 24320 22300 όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.
Τηλεφωνικό Κέντρο: 24320 23333
Εξυπηρέτηση πελατών: 24320 223333
Γραμματεία: 24320 223333 τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Σημειώνεται ότι:
Για την περίπτωση που για την εξυπηρέτησή σας απαιτείται φυσική παρουσία, τότε παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στις εγκαταστάσεις μας, για την αποφυγή συνωστισμού και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού.
Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 – μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησης τους ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (deddie.gr).
Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!