Ένα ακόμα στοχευμένο και σημαντικό έργο εγκρίνεται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» με προϋπολογισμό ύψους 822.595,79 ευρώ με ΦΠΑ. Στην έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο αρμόδιο Υπουργείο η επιτροπή αξιολόγησης και εγκρίσεων του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» ενέταξε ένα ακόμα δικό μας έργο, πλησιάζοντας τα 8.000.000 (εκατομμύρια) ευρώ των συνολικών ενταγμένων πλέον έργων.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Πέτσα Στέλιο καθώς και τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης και εγκρίσεων και φυσικά τον Περιφερειάρχη μας κ. Αγοραστό Κώστα που συμμετείχε στην επιτροπή δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι όλοι οι παραπάνω θεσμικοί παράγοντες κατανοούν τις ανάγκες του Δήμου Μετεώρων όπως τις έχει ιεραρχήσει η Δημοτική Αρχή, εγκρίνοντας μια σειρά από έργα αποδεικνύοντας έτσι την αγαστή συνεργασία μεταξύ μας.
Ο Δήμος Μετεώρων καταθέτοντας προτάσεις σε όλες τις προσκλήσεις του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» είναι σε πλεονεκτική θέση έναντι όλων των άλλων Δήμων της ιδίας δυναμικότητας, αναμένοντας το επόμενο διάστημα και άλλες εγκρίσεις έργων ξεπερνώντας το πλαφόν των 12.000.000 (εκατομμύρια) ευρώ που είναι για τον Δήμο μας, προσδοκώντας έτσι να αγγίξει το 100% των προτάσεων ύψους 24.000.000 (εκατομμύρια) ευρώ του Δήμου Μετεώρων (διότι πολλοί Δήμοι της χώρας μας δεν μπόρεσαν να καταθέσουν προτάσεις σε όλες τις προσκλήσεις).
Σύμφωνα με την προτεραιοποίηση που έχει καταθέσει ο Δήμος μας στην επιτροπή αξιολόγησης που θα συνεδριάσει τον Απρίλιο, περιμένουμε την έγκριση ίσως και δύο ακόμα έργων – προτάσεων για υλοποίηση.
Το συγκεκριμένο έργο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
Υποέργο 1: «Ψηφιοποίηση και Ηλεκτρονική Διαχείριση Αρχείου & Ψηφιακές Υπηρεσίες Δήμου Μετεώρων»
Το αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ψηφιοποίησης και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης των αρχείων του Δήμου και η προμήθεια πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης φακέλων και εγγράφων με σκοπό τη δυνατότητα ανοικτής πρόσβασης των πολιτών και των αρμοδίων υπηρεσιών στα αρχεία του Δήμου και την βέλτιστη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων με εφαρμογές μέσω Διαδικτύου, την απλούστευση διαδικασιών και την ηλεκτρονική παροχή υπηρεσιών στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Υποέργο 2: «Παροχή Υπηρεσιών υποστήριξης για την σύνταξη και προετοιμασία φακέλου υποβολής αίτησης χρηματοδότησης στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΤ08 με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ» (1ο υποέργο)»
Η παρούσα υπηρεσία προβλέπει: Την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για τη σύνταξη και προετοιμασία φακέλου υποβολής αίτησης χρηματοδότησης στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΤ08 με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ» (1ο υποέργο).
Αναλυτικότερα περιλαμβάνει
• Την αποτύπωση των αναγκαίων ενεργειών ωρίμανσης του 1ου υποέργου
• Την εκτίμηση του χρονοδιαγράμματος του 1ου υποέργου, την συγκέντρωση και αποτύπωση των υπαρχόντων και απαιτούμενων αδειών, την συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου για συγκέντρωση αποφάσεων, εγκρίσεων, βεβαιώσεων και αιτήσεων που απαιτούνται κατά το στάδιο της υποβολής.
Υποέργο 3: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΤΕΩΡΩΝ»
Θα πραγματοποιηθεί εγκατάσταση συστήματος ασφαλείας και κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης με θερμικές κάμερες στα εξής κτίρια που ανήκουν στη δικαιοδοσία του Δήμου Μετεώρων:
Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας, Τεχνικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) Καλαμπάκας, 1ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας, 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας, 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας, 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας, 3ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας, 4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας, 5ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας, Μηχανοστάσιο Δήμου Μετεώρων, Πολιτιστικό Κέντρο Καλαμπάκας, Δημαρχείο Δήμου Μετεώρων, Δημοτικό Σχολείο Βασιλικής
Υποέργο 4: “Παροχή Υπηρεσιών υποστήριξης για την σύνταξη και προετοιμασία φακέλου υποβολής αίτησης χρηματοδότησης στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΤ08 με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ» (3ο υποέργο)”
Η παρούσα υπηρεσία προβλέπει: Την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για τη σύνταξη και προετοιμασία φακέλου υποβολής αίτησης χρηματοδότησης στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΤ08 με τίτλο «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ» (3ο υποέργο).
Αναλυτικότερα περιλαμβάνει
• Την αποτύπωση των αναγκαίων ενεργειών ωρίμανσης του 3ου υποέργου
• Την εκτίμηση του χρονοδιαγράμματος του 3ου υποέργου, την συγκέντρωση και αποτύπωση των υπαρχόντων και απαιτούμενων αδειών, την συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου για συγκέντρωση αποφάσεων, εγκρίσεων, βεβαιώσεων και αιτήσεων που απαιτούνται κατά το στάδιο της υποβολής.
Συνοπτικά οι ανάγκες που θα καλύψει ή το πρόβλημα που θα επιλύσει το προτεινόμενο έργο είναι: να βοηθήσει τον δήμο στην οργάνωση και ηλεκτρονικοποίηση των δεδομένων του Αρχείου Πράξεων Εφαρμογής και την αναβάθμιση των Υπηρεσιών του Δήμου κάτι που θα αποτελέσει απαρχή στη μείωση της γραφειοκρατίας, στη αναδιοργάνωση των διαδικασιών της ΥΔΟΜ του Δήμου, στην ενίσχυση της διαφάνειας και στη δημιουργία νέων υπηρεσιών e-Government και της βελτίωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος που σχετίζεται με την οικοδομική δραστηριότητα στον Δήμο.
Επίσης θα προσφέρει το μέγιστο στην ασφάλεια και θα ενισχύσει το αίσθημα της ηρεμίας στους χρήστες των κτιρίων, αλλά και στους πολίτες. Η εγκατάσταση και η χρήση των παραπάνω συστημάτων δίνει πολύπλευρη κάλυψη στις σύγχρονες απαιτήσεις του εργασιακού περιβάλλοντος και προσφέρει εξεύρεση ολοκληρωμένων λύσεων σε κάθε ανάγκη που προκύπτει λειτουργώντας προνοητικά και προληπτικά.
Από το γραφείο του Δημάρχου
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!